UE5 Asset Crane Balk – Sci-Fi robotic crane system

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,748
Реакции
4,753
1755641232818.png


V5.5+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Crane Balk – это научно-фантастический роботизированный кран с автоматическим и ручным режимами управления, реалистичной физикой троса и настраиваемыми параметрами груза. Идеально подходит для игр на промышленную тематику и технических презентаций.

Технические детали / Technical Details:

CraneBalk is supported Automatic and Manual steering modes:

Automatic mode - you just need place cargo and target objects on the level.

Manual mode - player can move Crane within working area and pick up any spotted cargos.

Parameters give you wide control for fine adjustment and easy asset using. You just need put a Cargo and Target actors at the level. No programmers skill required.

The asset contain physical rubber cables simulation for better looking experience and adjustable working area size.

Features:

Automatic and Manual modes
Cables
Adjustable cargo parameters
AA quality 3d models

Features:
  • Easy to use
  • Two modes: Fully Automatic / Manual cargo pickup
  • Adjustable size. Uses HISM for reducing draw calls
  • Physical cables simulation
  • Blueprint events - pause, resume, pickup
  • Supported static and skeletal meshes as cargo meshes
Number of Blueprints: 5
Number of Static Meshes: 20
Number of Skeletal Meshes: 2
Number of Textures: (18) 2048x2048, (2) 4096x4096
Verts: 120 - 9,012
Input: Gamepad, Keyboard, Mouse
Network Replicated: No
LODs: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows, Play Station 4, Nintendo Switch
Documentation: Included

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу