- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 12 Авг 2020
- Сообщения
- 4,748
- Реакции
- 4,747
V4.26+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Игра готова и оптимизирована для вашего проекта
Научно-фантастический город в пустыне, содержащий 176 статичных сеток, работающих с Nanite и Lumen на UE 5, а также доступных, если вам это нужно, на UE4.
В нем есть все необходимое для создания научно-фантастического города в пустыне со зданиями, в которые можно легко войти.
На демонстрационном уровне представлены различные дома, железнодорожный вокзал, улицы, рынки, зона посадки кораблей и центральный рынок. Поезд действительно пригоден для использования и доставит вас в другую маленькую деревню в пустыне.
Все объекты масштабируются в соответствии с эпическим скелетом.
Эта среда содержит дома, поезда, голограммы, космический корабль и спидер, модули, предметы интерьера (кровати, столы, стулья, кухня) и внешние наполнители (ящики, декорации)
В рендерах использовался люмен.
Технические детали / Technical Details:
Key Features:
- Fully Enterable Buildings – Create immersive interiors for a true open-world experience.
- Expansive Cityscape – Features houses, a train station, markets, a spaceship landing zone, and a central market.
- Usable Train System – Ride the train to another small desert village, adding dynamic gameplay potential.
- Diverse Props – Includes holograms, spaceships, speeders, interior furniture (beds, tables, chairs, kitchens), and exterior elements (crates, decorations).
- Optimized for UE5 – Supports Nanite for high-poly assets and Lumen for realistic lighting.
- Epic Skeleton Scaled – Ensures seamless integration into your project.
- Perfect for sci-fi games, cinematic environments, and virtual worlds.
- Various zones are included : Spaceship port, central market, train station, street, open area, secondary city, various markets, interiors
- Train, speeder and spaceship blueprints
- Various holograms easily customizable
- customizable speeder and spaceship
- Buildings are made of blueprint so you can easily edit them
- Holograms are easily customisable
- All building are enterable and customisable
- Interior and exterior props
- All assets are optimized with Lods lightmaps and collisions
Collision: Yes automatically generated and per-poly
LODs: Yes
Number of Materials and Material Instances: 8 materials and 110 material instances
Number of Textures: 268
Texture Resolutions: 2k 4k
Windows: Yes
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.