• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

UE5 Asset Arctic Cliffs

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,767
Реакции
4,789
1758430729346.png


V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Арктическая среда, разработанная с учетом возможностей Lumen, Nanite и других движков Unreal Engine 5.

Технические детали / Technical Details:

Features:
  • A set of realistic, handfully crafted Nanite meshes of ice sheets, rocks and ice pieces of different sizes.
  • Materials with several layers of detail maps, which use RVT blending with landscape snow and Streaming VT to lower GPU memory footprint for high-res bitmaps.
  • 2-layer Landscape Material, using RVT for blending with assets.
  • A practical example of using Water plugin functionality and SingleLayerWater material - using water wave asset, waterline and underwater postprocessing, ocean foam, waves SSS, multiple LODs and minimizing tiling repetition functions.
  • Custom Niagara-based floating ice blueprint, with shader-based buoyancy through Water plugin wave data.
  • Niagara particle effects of snow and falling ice debris.
  • Custom Volumetric Clouds material based on volume textures from the Volumetrics Plugin.
  • Image Based HDR hemisphere sky background as helper or substitute to the Volumetric Clouds.
  • Full-featured example location and assets overview map, set up with Lumen lighting.
This product supports Nanite for Unreal Engine 5.3+
This product supports Lumen for Unreal Engine 5.3+
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


! This product requires Water and Volumetrics plugins to be enabled in the Project

[17] Meshes
[11] Materials
[21] Material Instances
[9] Material Functions
[43] Textures
[2] Levels : Demo and Overview
[4] Blueprint Classes
[3] Particles

Collision: Automatically generated / per-poly
Vertex Count: 3092-5000018
LODs: N/A (Nanite)
Texture Resolutions: 1-3 UDIM tiles of 2K-4К for ice, 8K for rocks. 2K for microdetail/landscape.
Supported Development Platforms: Windows 64 bit
Documentation: Node Graphs comments and parameters descriptions
Important/Additional Notes:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу