Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

UE5 Plugin Pivot Tool

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,832
Реакции
4,893
1764455979010.png


V5.7
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Pivot Tool — это редактор поворотов для Unreal Engine.

С помощью инструмента Pivot Tool вы можете легко изменять поворот объектов вручную или автоматически, применяя один из 27 предустановленных вариантов поворота. Вы можете запечь изменения поворота в статическую сетку прямо в Unreal Editor, без необходимости открывать программу для 3D-моделирования для настройки положения поворота.

Технические детали / Technical Details:

List of Features:
• Modify and bake mesh pivot point inside Unreal Editor, useful for reusing existing assets or testing pivot placement of modular meshes.
• Bake both mesh pivot location and rotation while preserving physics collision and sockets data
• Bake pivot change to current mesh or duplicated mesh
• 27 pivot presets for quick and easy pivot setting, organized in 4 groups (center/face/corner/edge) with intuitive UI.
• Apply pivot preset by actor bounding box or by mesh vertexes.
• Apply pivot preset temporarily or auto save the change.
• Ability to apply pivot preset to selected actors as one group or individually
• Use Vertex Mode to snap pivot point to mesh vertexes while applying pivot preset
• Save temporary pivot placement (Alt + Middle mouse) with one button click
• Quickly reset actor pivot offset
• Copy pivot from one actor and paste into as many actors as selected

Modules:
• PivotTool (Editor)

Network Replicated: N/A (Editor plugin)
Supported Development Platforms: Windows (Prebuilt Binary for Mac but not tested)
Supported Target Build Platforms: All
Documentation Included:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project: N/A
Important/Additional Notes:
- Full c++ source code included, works with both Launcher and Github builds
- Works with both c++ and Blueprint only projects

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Назад
Сверху Снизу