Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

Исходник [TUT] [StackHack] Grenade Prediction with custom color [Friendly for begginers]

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Окт 2017
Сообщения
116
Реакции
42
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
So...
1. You need to create file named "GrenadePrediction.cpp" in your Features folder, then paste it:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

2. You need to create file named "GrenadePrediction.h" in your Features folder, then paste it:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

3. Go to your CTrace.h and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
void Init(Vector const& start, Vector const& end, Vector const& mins, Vector const& maxs) {
m_Delta.x = end.x - start.x;
m_Delta.y = end.y - start.y;
m_Delta.z = end.z - start.z;
m_pWorldAxisTransform = nullptr;
m_IsSwept = m_Delta.LengthSqr() != 0;
m_Extents.x = maxs.x - mins.x;
m_Extents.y = maxs.y - mins.y;
m_Extents.z = maxs.z - mins.z;
m_Extents *= 0.5f;
m_IsRay = (m_Extents.LengthSqr() < 1e-6);
m_StartOffset.x = maxs.x + mins.x;
m_StartOffset.y = maxs.y + mins.y;
m_StartOffset.z = maxs.z + mins.z;
m_StartOffset *= 0.5f;
m_Start.x = start.x + m_StartOffset.x;
m_Start.y = start.y + m_StartOffset.y;
m_Start.z = start.z + m_StartOffset.z;
m_StartOffset *= -1.0f;
}
4. At the top of hooks.cpp add this:
Код:
Expand Collapse Copy
#include "../FEATURES/GrenadePrediction.h"
5. (Still in hooks.cpp) In "HookedCreateMove" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
GrenadePrediction::instance().Tick(cmd->buttons);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

6. (Still in hooks.cpp) In "HookedPaintTraverse" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
if (SETTINGS::settings.grenpred)
{
GrenadePrediction::instance().Paint();
}
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

7. (Still in hooks.cpp) In "HookedOverrideView" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
GrenadePrediction::instance().View(pSetup);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

8. Go to your "menu_init.cpp" and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
Checkbox("Grenade Prediction", SETTINGS::settings.grenpred);
if (SETTINGS::settings.grenpred)
{
ColorPicker("Grenade prediction line", SETTINGS::settings.grenadepredline_col);
}
9. Go to your "variables.h" and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
bool grenpred;
CColor grenadepredline_col;
10. Go to your "variables.cpp" and paste it below "InitFonts":
Код:
Expand Collapse Copy
visuals_grenade_pred_font = RENDER::CreateF("Undefeated", 16, 400, 0, 0, SDK::FONTFLAG_DROPSHADOW | SDK::FONTFLAG_ANTIALIAS);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

11. (Still in variables.cpp) Paste it below "Fonts":
Код:
Expand Collapse Copy
unsigned int visuals_grenade_pred_font;
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

12. Go to your "variables.h" and paste it below "Fonts":
Код:
Expand Collapse Copy
extern unsigned int visuals_grenade_pred_font;
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

///Edit:
Forgot about it...

13. Go to your render.cpp and add this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


14. Then go to your render.h and add:
Код:
Expand Collapse Copy
void DrawFilled3DBox(Vector origin, int width, int height, CColor outline, CColor filling);

Font needed:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Final:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Congratulations you just added Grenade prediction to your Stackhack based paste :D

NOTE: IF U SEE ONLY BOXES WITHOUT PREDICTION LINE, YOU NEED TO MAKE COMPLETLY NEW CONFIG

It's my first tutorial so please don't blame me :(

Have an idea for the next guide? Feel free to PM me.
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
very good, thank you for this theard)
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Forgot about it...

Go to your render.cpp and add this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Then go to your render.h and add:
Код:
Expand Collapse Copy
void DrawFilled3DBox(Vector origin, int width, int height, CColor outline, CColor filling);
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
So...
1. You need to create file named "GrenadePrediction.cpp" in your Features folder, then paste it:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

2. You need to create file named "GrenadePrediction.h" in your Features folder, then paste it:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

3. Go to your CTrace.h and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
void Init(Vector const& start, Vector const& end, Vector const& mins, Vector const& maxs) {
m_Delta.x = end.x - start.x;
m_Delta.y = end.y - start.y;
m_Delta.z = end.z - start.z;
m_pWorldAxisTransform = nullptr;
m_IsSwept = m_Delta.LengthSqr() != 0;
m_Extents.x = maxs.x - mins.x;
m_Extents.y = maxs.y - mins.y;
m_Extents.z = maxs.z - mins.z;
m_Extents *= 0.5f;
m_IsRay = (m_Extents.LengthSqr() < 1e-6);
m_StartOffset.x = maxs.x + mins.x;
m_StartOffset.y = maxs.y + mins.y;
m_StartOffset.z = maxs.z + mins.z;
m_StartOffset *= 0.5f;
m_Start.x = start.x + m_StartOffset.x;
m_Start.y = start.y + m_StartOffset.y;
m_Start.z = start.z + m_StartOffset.z;
m_StartOffset *= -1.0f;
}
4. At the top of hooks.cpp add this:
Код:
Expand Collapse Copy
#include "../FEATURES/GrenadePrediction.h"
5. (Still in hooks.cpp) In "HookedCreateMove" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
GrenadePrediction::instance().Tick(cmd->buttons);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

6. (Still in hooks.cpp) In "HookedPaintTraverse" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
if (SETTINGS::settings.grenpred)
{
GrenadePrediction::instance().Paint();
}
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

7. (Still in hooks.cpp) In "HookedOverrideView" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
GrenadePrediction::instance().View(pSetup);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

8. Go to your "menu_init.cpp" and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
Checkbox("Grenade Prediction", SETTINGS::settings.grenpred);
if (SETTINGS::settings.grenpred)
{
ColorPicker("Grenade prediction line", SETTINGS::settings.grenadepredline_col);
}
9. Go to your "variables.h" and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
bool grenpred;
CColor grenadepredline_col;
10. Go to your "variables.cpp" and paste it below "InitFonts":
Код:
Expand Collapse Copy
visuals_grenade_pred_font = RENDER::CreateF("Undefeated", 16, 400, 0, 0, SDK::FONTFLAG_DROPSHADOW | SDK::FONTFLAG_ANTIALIAS);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

11. (Still in variables.cpp) Paste it below "Fonts":
Код:
Expand Collapse Copy
unsigned int visuals_grenade_pred_font;
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

12. Go to your "variables.h" and paste it below "Fonts":
Код:
Expand Collapse Copy
extern unsigned int visuals_grenade_pred_font;
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

///Edit:
Forgot about it...

13. Go to your render.cpp and add this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


14. Then go to your render.h and add:
Код:
Expand Collapse Copy
void DrawFilled3DBox(Vector origin, int width, int height, CColor outline, CColor filling);

Font needed:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Final:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Congratulations you just added Grenade prediction to your Stackhack based paste :D

NOTE: IF U SEE ONLY BOXES WITHOUT PREDICTION LINE, YOU NEED TO MAKE COMPLETLY NEW CONFIG

It's my first tutorial so please don't blame me :(

Have an idea for the next guide? Feel free to PM me.
create some tutorial of stackhack backtrack please.
 
So...
1. You need to create file named "GrenadePrediction.cpp" in your Features folder, then paste it:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

2. You need to create file named "GrenadePrediction.h" in your Features folder, then paste it:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

3. Go to your CTrace.h and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
void Init(Vector const& start, Vector const& end, Vector const& mins, Vector const& maxs) {
m_Delta.x = end.x - start.x;
m_Delta.y = end.y - start.y;
m_Delta.z = end.z - start.z;
m_pWorldAxisTransform = nullptr;
m_IsSwept = m_Delta.LengthSqr() != 0;
m_Extents.x = maxs.x - mins.x;
m_Extents.y = maxs.y - mins.y;
m_Extents.z = maxs.z - mins.z;
m_Extents *= 0.5f;
m_IsRay = (m_Extents.LengthSqr() < 1e-6);
m_StartOffset.x = maxs.x + mins.x;
m_StartOffset.y = maxs.y + mins.y;
m_StartOffset.z = maxs.z + mins.z;
m_StartOffset *= 0.5f;
m_Start.x = start.x + m_StartOffset.x;
m_Start.y = start.y + m_StartOffset.y;
m_Start.z = start.z + m_StartOffset.z;
m_StartOffset *= -1.0f;
}
4. At the top of hooks.cpp add this:
Код:
Expand Collapse Copy
#include "../FEATURES/GrenadePrediction.h"
5. (Still in hooks.cpp) In "HookedCreateMove" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
GrenadePrediction::instance().Tick(cmd->buttons);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

6. (Still in hooks.cpp) In "HookedPaintTraverse" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
if (SETTINGS::settings.grenpred)
{
GrenadePrediction::instance().Paint();
}
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

7. (Still in hooks.cpp) In "HookedOverrideView" add this:
Код:
Expand Collapse Copy
GrenadePrediction::instance().View(pSetup);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

8. Go to your "menu_init.cpp" and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
Checkbox("Grenade Prediction", SETTINGS::settings.grenpred);
if (SETTINGS::settings.grenpred)
{
ColorPicker("Grenade prediction line", SETTINGS::settings.grenadepredline_col);
}
9. Go to your "variables.h" and add this:
Код:
Expand Collapse Copy
bool grenpred;
CColor grenadepredline_col;
10. Go to your "variables.cpp" and paste it below "InitFonts":
Код:
Expand Collapse Copy
visuals_grenade_pred_font = RENDER::CreateF("Undefeated", 16, 400, 0, 0, SDK::FONTFLAG_DROPSHADOW | SDK::FONTFLAG_ANTIALIAS);
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

11. (Still in variables.cpp) Paste it below "Fonts":
Код:
Expand Collapse Copy
unsigned int visuals_grenade_pred_font;
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

12. Go to your "variables.h" and paste it below "Fonts":
Код:
Expand Collapse Copy
extern unsigned int visuals_grenade_pred_font;
Should looks like this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

///Edit:
Forgot about it...

13. Go to your render.cpp and add this:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


14. Then go to your render.h and add:
Код:
Expand Collapse Copy
void DrawFilled3DBox(Vector origin, int width, int height, CColor outline, CColor filling);

Font needed:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Final:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Congratulations you just added Grenade prediction to your Stackhack based paste :D

NOTE: IF U SEE ONLY BOXES WITHOUT PREDICTION LINE, YOU NEED TO MAKE COMPLETLY NEW CONFIG

It's my first tutorial so please don't blame me :(

Have an idea for the next guide? Feel free to PM me.
hey lets stackhack skinchanger guide
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Назад
Сверху Снизу