Исходник Adding backtrack to Karamware (How To)

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2018
Сообщения
21
Реакции[?]
16
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Hello guys its your favorite minecraft coder back again
So in this topic i will show you how to add Legitbacktrack to Karamware
THIS IS Karamware source:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


lets go

Hey,

Step.1) Create
LegitBacktracking.h
Copy Paste
Код:
 #pragma once
#include "Common.h"
#include "SDK.h"
class Legitbacktracking
{
public:
    struct Tick
    {
        Tick (int Tickcount, Vector Head)
        {
            tick = Tickcount;
            head = Head;
        }
        int tick = -1;
        Vector head;
    };};
    void BacktrackBegin (CUserCmd * cmd);
    void BacktrackMathTick (CUserCmd * cmd);
private:
    std :: vector <Tick> tick [64];
};};
extern Legitbacktracking backtrack; [/ CODE]

LegitBacktracking.cpp
Код:
#include "LegitBacktracking.h"
Legitbacktracking backtrack;
void Legitbacktracking :: BacktrackBegin (CUserCmd * cmd)
{
    CBaseEntity * local = I :: ClientEntList-> GetClientEntity (I :: Engine-> GetLocalPlayer ());
    if (! local)
        return;
    for (size_t i = 0; i <64; i ++)
    {
        CBaseEntity * entity = I :: ClientEntList-> GetClientEntity (i);
        if (entity && entity-> GetHealth () && entity-> GetTeam ()! = local-> GetTeam () &&! entity-> GetDormant ())
        {
            tick [i] .insert (tick [i] .begin (), Tick (cmd-> tick_count, entity-> GetBonePosition (8)));
            if (tick [i] .size ()> 12)
                tick [i] .pop_back ();
        }
    }
}
void Legitbacktracking :: BacktrackMathTick (CUserCmd * cmd)
{
    CBaseEntity * local = I :: ClientEntList-> GetClientEntity (I :: Engine-> GetLocalPlayer ());
    if (! local)
        return;
    QAngle viewangle;
    I :: Engine-> GetViewAngles (viewangle);
    viewangle + = (local-> GetPunch () * 2);
    int closestplayer = -1;
    float tempdelta = FLT_MAX;
    for (size_t i = 0; i <64; i ++)
    {
        CBaseEntity * entity = I :: ClientEntList-> GetClientEntity (i);
        if (entity && entity-> GetHealth () && entity-> GetTeam ()! = local-> GetTeam () &&! entity-> GetDormant ())
        {
            QAngle ang = M :: CalcAngle (local-> GetEyePosition (), entity-> GetEyePosition ()) - viewangle;
            float temp = ang.Clamp (). Length ();
            if (temp <tempdelta)
            {
                closestplayer = i;
                tempdelta = temp;
            }
        }
    }
    int index = -1;
    if (closestplayer! = -1)
    {
        for (size_t i = 0; i <tick [closestplayer] .size (); i ++)
        {
            QAngle ang = M :: CalcAngle (local-> GetEyePosition (), tick [closestplayer] .at (i) .head) - viewangle;
            float temp = ang.Clamp (). Length ();
            if (temp <tempdelta)
            {
                index = i;
                tempdelta = temp;
            }
        }
        if (index! = -1 && cmd-> buttons & IN_ATTACK)
        {
            cmd-> tick_count = tick [closestplayer] .at (index) .tick;
        }
    }
} [/ CODE]


CreateMove.cpp
Код:
backtrack.BacktrackMathTick (cmd);
 backtrack.BacktrackBegin (cmd);

it does not matter where do you guys add it
just dont put it in the bottom
hope you guys learned something new
and hope you enjoyed
see you in the next topic :)

here is a screenshoots:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


should i make tutorial how to Add Ragebacktrack
if yes comment down below

Discord : Derazer#8252
 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2018
Сообщения
21
Реакции[?]
16
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Июн 2018
Сообщения
9
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
20 Июл 2017
Сообщения
203
Реакции[?]
116
Поинты[?]
0
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2018
Сообщения
21
Реакции[?]
16
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2018
Сообщения
21
Реакции[?]
16
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Май 2018
Сообщения
95
Реакции[?]
6
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
а он симпы не крутит 5 сообщений и 6 симп?
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2018
Сообщения
21
Реакции[?]
16
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Сверху Снизу