CS:S Enemycheck code for ikaros

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
29 Июн 2018
Сообщения
40
Реакции[?]
10
Поинты[?]
0
//enemycheck code for your shit ikaros paste
Код:
bool cAntiAim::EnemyPlayerAlive()
{
auto alive = 0;
for (auto i = 1; i <= Ikaros.m_pEngine->GetMaxClients(); i++)
{
auto pBaseEntity = (C_BasePlayer*)Ikaros.m_pEntList->GetClientEntity(i);
if (!pBaseEntity
|| pBaseEntity == Ikaros.m_pMyPlayer->BaseEnt()
|| Ikaros.m_pPlayerlist[pBaseEntity->index].bFriend
|| !Ikaros.m_pEntity->GetLifeState(pBaseEntity))
continue;
if (pBaseEntity->GetTeamNumber() != Ikaros.m_pMyPlayer->BaseEnt()->GetTeamNumber())
alive++;
}
return (alive == 0);
}
 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Май 2018
Сообщения
25
Реакции[?]
12
Поинты[?]
0
//enemycheck code for your shit ikaros paste
Код:
bool cAntiAim::EnemyPlayerAlive()
{
auto alive = 0;
for (auto i = 1; i <= Ikaros.m_pEngine->GetMaxClients(); i++)
{
auto pBaseEntity = (C_BasePlayer*)Ikaros.m_pEntList->GetClientEntity(i);
if (!pBaseEntity
|| pBaseEntity == Ikaros.m_pMyPlayer->BaseEnt()
|| Ikaros.m_pPlayerlist[pBaseEntity->index].bFriend
|| !Ikaros.m_pEntity->GetLifeState(pBaseEntity))
continue;
if (pBaseEntity->GetTeamNumber() != Ikaros.m_pMyPlayer->BaseEnt()->GetTeamNumber())
alive++;
}
return (alive == 0);
}
shit code :V

return (alive == 0);

() no need

and this need compare localplayer and entity pointer and this doesn't validate entity results can be wrong :P

and if this bool why u make alive integer :P

and u can replace alive++ to return 1 and return alive == 0 to return 0 xD
 
Сверху Снизу