5 ночей на aim_ag_texture2
-
Автор темы
- #1
метод хитсаунда который не ебет ваши уши (так как громкость хитсаунда такая же как и громкость самой кс)
видео ниже, если не понятно
может быть кому нибудь это пригодится
было лень делать видео в ксго
видео ниже, если не понятно
может быть кому нибудь это пригодится
method of hitsound that doesnt fuck your ears (because the volume of hitsound is based on csgo's volume)
video below if you didnt understand
maybe someone needed this
video below if you didnt understand
maybe someone needed this
Код:
#pragma once
#include "main.h"
#include <experimental\filesystem>
class CHitmarker
{
public:
std::string GetCurrentPath();
void Check();
void Play();
// you can make a function to draw here
};
extern CHitmarker* g_pHitmarker;
Код:
#include "hitmarker.h"
#include "sound.h" // this is where my "hitmarkersound" byte array is
CHitmarker* g_pHitmarker;
std::string CHitmarker::GetCurrentPath()
{
char path[MAX_PATH];
GetModuleFileNameA(0, path, MAX_PATH);
std::string converted = path;
converted.erase(converted.end() - 8, converted.end()); // we are going to erase "csgo.exe" at the end
return converted;
}
// note: call this in the function where your cheat starts (gets interfaces, hooks etc)
void CHitmarker::Check()
{
auto path = GetCurrentPath();
if (!path.empty())
{
path.append("csgo\\sound\\prank_hitmark.mp3");
/*
we dont want to create the file again
maybe todo: check the sound file that is placed there, is it actually valid?
*/
if (std::experimental::filesystem::exists(path)) return;
// making an empty file
while (!std::experimental::filesystem::exists(path))
std::experimental::filesystem::create_directory(path);
auto file = fopen(path.c_str(), "wb");
fwrite(hitmarkersound, 1, sizeof(hitmarkersound), file);
fclose(file);
}
}
void CHitmarker::Play()
{
// ISurface::PlaySound vfunc index is 82
surface->PlaySound_("prank_hitmark.mp3");
}
было лень делать видео в ксго
Последнее редактирование: