Sensum CS:GO Desync AA Indicator

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2018
Сообщения
17
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Hello guys, I'm sorry for botheriing You here but can someone help me out with making a Desync Indicator?
Like really simple one
Like if the desync is on Right/Left it'll says somewhere at the screen
"Right/Left"
I was trying to figure it out but I just don't have brain power to do so.
--Feel free to post replys in russian---
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2018
Сообщения
17
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
If someone can make me an actual working code I can send You like 5€ or skins (skins preferably).
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2016
Сообщения
186
Реакции[?]
252
Поинты[?]
0
your model already shows where is real head, turn on the third person view and you will see it

or method with text display
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Код:
static const auto green_color = ImGui::GetColorU32(ImVec4::Green);
if (settings::desync::enabled && utils::is_connected())
    globals::draw_list->AddText({ 10.f, 45.f }, green_color, desync::flip_yaw ? "Right" : "Left"); // or Left and Right
 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2018
Сообщения
17
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
if i put the code into "present.cpp"
I get 8 Errors..
something about missing ),
Something about declaration
missing header & something about chainlink <--- roughly translated from czech
 
Сверху Снизу