Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

ClrRender Brightness (external chams)

  • Автор темы Автор темы NiceL
  • Дата начала Дата начала
Олдфаг
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Июл 2017
Сообщения
2,124
Реакции
1,189
KillerKek:
I've seen a lot of external users complaining about how clrRender is barely visible, here's a quick solution to adjust player model brightness externally.


C++:
Expand Collapse Copy
    DWORD modelAmbientMin = 0x58BBAC; //r_modelAmbientMin (Cvar)
 
    void Chams( float r, float g, float b, float brightness )
    {
 
        for ( int x = 1; x < 32; x++ )
        {
            dwEntityList = Mem.Read<DWORD>( dwClientBase + dwpEntityList + x * 0x10 );
 
            //Model Color
            Mem.Write<BYTE>( dwEntityList + 0x70, BYTE( r ) );
            Mem.Write<BYTE>( dwEntityList + 0x71, BYTE( g ) );
            Mem.Write<BYTE>( dwEntityList + 0x72, BYTE( b ) );
 
        }
 
        //Model Brightness
        DWORD thisPtr = (int)(dwEngineBase +  modelAmbientMin - 0x2c);
        DWORD xored = *(DWORD*)&brightness ^ thisPtr;
        Mem.Write<int>(dwEngineBase + modelAmbientMin, xored);
 
    }


Credits: KillerKek, hftd
From UC
 
Назад
Сверху Снизу