So anyone can help with lsd

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Май 2019
Сообщения
41
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
I realy dont know why it is crashing offsets are updated and when i niject it some seconds later it instant crashes if anyone can send me the fixed source or tell me how to fix it it would he realt thank ful))))
 
quality solution
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Май 2019
Сообщения
579
Реакции[?]
193
Поинты[?]
0
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Май 2019
Сообщения
41
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
[QUOTE = "pMovement, post: 1361915, member: 198266"]
Update player vftable offset
[/ QUOTE]
tank you for telling me but what is the vtable offset 13 14 idk
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Май 2019
Сообщения
41
Реакции[?]
3
Поинты[?]
0
const auto dw_ccs_player_renderablevftable = *reinterpret_cast<DWORD*> (tmp_addr + 0x4E);
if (dw_ccs_player_renderablevftable)
o_setup_bones = vftable_hook::hook_manual< setup_bones_t >(
reinterpret_cast<uintptr_t*> (dw_ccs_player_renderablevftable), 13, reinterpret_cast<setup_bones_t> (Hooks::hk_setup_bones)
);
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Дек 2018
Сообщения
171
Реакции[?]
7
Поинты[?]
0
const auto dw_ccs_player_renderablevftable = *reinterpret_cast<DWORD*> (tmp_addr + 0x4E);
if (dw_ccs_player_renderablevftable)
o_setup_bones = vftable_hook::hook_manual< setup_bones_t >(
reinterpret_cast<uintptr_t*> (dw_ccs_player_renderablevftable), 13, reinterpret_cast<setup_bones_t> (Hooks::hk_setup_bones)
);
14
 
Сверху Снизу