Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

Double tap only in local server

Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Фев 2020
Сообщения
68
Реакции
2
So i have made a double tap, but the thing is it's only working when i host the server(local server), when i go in a community server, it's not working anymore. Does anyone have any ideas why?
P.S.:I am using fatality.old source.
Video:
 
code :
void misc::DoubleTap()
{

if (!vars::misc.doubletap.get<bool>())
return;

static bool swap = true;
static int m_iTicksAllowed = 0;
bool m_bShiftTickbase = true;
auto m_iShiftAmount = 3;
if ( m_bShiftTickbase)
{

if (swap)
{
if (m_iTicksAllowed < m_iShiftAmount)
{
m_iTicksAllowed++;
g_cmd->tick_count = INT_MAX;
*g_send_packet = false;
}
else
{
swap = true;
*g_send_packet = true;
m_bShiftTickbase = true;
}
}
else
{
m_iTicksAllowed = 0;
swap = true;
}
}
else
m_iTicksAllowed = 3;
}
Im am not the best coder so dont condam me please, just calmely respond even if this code makes you mad =)))
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
[QUOTE = "DonSpeedy, post: 1371061, member: 293687"]
код:
void misc :: DoubleTap ()
{

if (! vars :: misc.doubletap.get <bool> ())
возвращение;

статический булевый своп = true;
static int m_iTicksAllowed = 0;
bool m_bShiftTickbase = true;
auto m_iShiftAmount = 3;
если (m_bShiftTickbase)
{

если (своп)
{
if (m_iTicksAllowed <m_iShiftAmount)
{
m_iTicksAllowed ++;
g_cmd-> tick_count = INT_MAX;
* g_send_packet = false;
}
еще
{
своп = истина;
* g_send_packet = true;
m_bShiftTickbase = true;
}
}
еще
{
m_iTicksAllowed = 0;
своп = истина;
}
}
еще
m_iTicksAllowed = 3;
}
Я не лучший кодер, поэтому, пожалуйста, не ругайте меня, просто спокойно отвечайте, даже если этот код вас бесит =)))
[/ QUOTE]
For double tap u need to shift more then 12 ticks
 
[QUOTE = "DonSpeedy, post: 1371061, member: 293687"]
код:
void misc :: DoubleTap ()
{

if (! vars :: misc.doubletap.get <bool> ())
возвращение;

статический булевый своп = true;
static int m_iTicksAllowed = 0;
bool m_bShiftTickbase = true;
auto m_iShiftAmount = 3;
если (m_bShiftTickbase)
{

если (своп)
{
if (m_iTicksAllowed <m_iShiftAmount)
{
m_iTicksAllowed ++;
g_cmd-> tick_count = INT_MAX;
* g_send_packet = false;
}
еще
{
своп = истина;
* g_send_packet = true;
m_bShiftTickbase = true;
}
}
еще
{
m_iTicksAllowed = 0;
своп = истина;
}
}
еще
m_iTicksAllowed = 3;
}
Я не лучший кодер, поэтому, пожалуйста, не ругайте меня, просто спокойно отвечайте, даже если этот код вас бесит =)))
[/ QUOTE]
For double tap u need to shift more then 12 ticks
Ok, but then i put 12 ticks and i start lagging really really bad, i think this is beacuse i shift every tick, but can you help me not do that?
 
Назад
Сверху Снизу