Трейлер / Trailer:
Пейзаж 400 квадратных километров с большим количеством фотореалистичных деталей: лес, озера, скалы, различные растения и многое другое. Полное процессуальное поколение лесов или живопись. Viewable distance вокруг Playarea - 3600 sqkm vista. Автоматизированная система ландшафтных слоев с 7 покрашенными слоями. Также включали процедурный облачный шейдер с земными тенями и сценарием ветровой системы. Высокое разрешение земных текстур и автоматизированный слой детализации. Мощные материалы и ландшафтный шейдер, высокого качества.
Documentation:
FEATURES [3.1.0]:
- High resolution photogrammetry models and textures
- 400 square kilometer playable area
- 3600 square kilometer vista area
- 7 paintable automated landscape layers
- Interactive foliage
- Paintable procedural water puddles
- Highly detailed ground textures
- Material wind system
- Procedural forest generation
- Procedural ground cover
- Procedural slope material
- Procedural water material
- Procedural cloud material with ground shadows
Технические детали / Technical Details:
VERSIONS:
- V3.1.0 is available in UE versions 4.26 and above
- V3.0.2 is available in UE versions 4.23 to 4.25
ASSET LIST [3.1.0]:
- Landscapes: 1
- Large Trees: 3
- Medium Trees: 3
- Small Trees: 2
- Bushes: 6
- Grass: 27
- Var. Plants: 18
- Reed Plants: 3
- Water Plants: 10
- Ground Cover: 19
- Rocks: 15
- Slopes: 3
- Debris: 7
- Background: 2
- Ground Materials: 8
Physically-Based Rendering : Yes
Texture Size : The majority of assets use 4096x4096 base color, normal, and utility textures
Collision : Yes (automatically generated)
Vertex Count : 16000/8000/4000/50 (trees), 4000/1000/500 (rocks), 7000-50 (plants)
LODs : 1-3 Levels of LOD
Number of Meshes : 120
Number of Materials and Material Instances : 117
Number of Textures : 118
Min requirements for editing: Ram: 16GB, Video: GTX 1060
Intended Platform : PC
Platforms Tested : PC
DefaultEngine.INI: (4.26)