LUA скрипт Lua OTC

си шарп про мастер
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
20 Окт 2017
Сообщения
384
Реакции[?]
53
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Мне похуй
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Дек 2019
Сообщения
659
Реакции[?]
86
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Мар 2020
Сообщения
17
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
~✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮~
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Июн 2020
Сообщения
111
Реакции[?]
29
Поинты[?]
7K
пацаны я сделаль самую топавую луа намберь ван тапает скит
Код:
game.Players.LocalPlayer.GodmodeEnabled = true
 
~✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮✮~
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Июн 2020
Сообщения
111
Реакции[?]
29
Поинты[?]
7K
А мне кто-то скажет, с таким можно вообще хсать?
C++:
font = surface.create_font( "Arial", 40, 1000, 0.5, 128 )
font2 = surface.create_font( "Arial", 18, 1000, 0, 128 )
local lowdelta = 0
local variable = 0
local xd
function toggleXD() --thats just retarded add a toggle keybind for the api pls

    if (input_system.is_key_down(KEYCODES_B.VK_N)) then --RIGHT BIND
        variable = 1
        lowdelta = 0
    end

    if (input_system.is_key_down(KEYCODES_B.VK_M)) then --LEFT BIND
        variable = 2
        lowdelta = 0
    end

    if (input_system.is_key_down(KEYCODES_B.VK_F)) then --LOW DELTA BIND
        lowdelta = 1
    end

    if (input_system.is_key_down(KEYCODES_B.VK_H)) then --AUTO BIND
        variable = 4
        lowdelta = 0
    end

end

function indicator()
    --INDICATOR MAIN
    surface.set_draw_color( 0, 0, 0, 255 )
    surface.draw_filled_rect( 1435, 13, 1660, 45 )
    surface.set_draw_color( 65, 65, 65, 255 )
    surface.draw_filled_rect( 1436, 14, 1659, 44 )
    surface.set_draw_color( 45, 45, 45, 255 )
    surface.draw_filled_rect( 1437, 15, 1658, 43 )
    surface.draw_filled_rect( 1438, 16, 1657, 42 )
    surface.draw_filled_rect( 1439, 17, 1656, 41 )
    surface.set_draw_color( 65, 65, 65, 255 )
    surface.draw_filled_rect( 1440, 18, 1655, 40 )
    surface.set_draw_color( 0, 0, 0, 255 )
    surface.draw_filled_rect( 1441, 19, 1654, 39 )
    surface.set_draw_color( 20, 20, 20, 255 )
    surface.draw_filled_rect( 1442, 20, 1653, 38 )
    --TEXT
    surface.set_text_color( 255, 255, 255, 255 )
    surface.set_text_font( font2 )
    surface.set_text_pos( 1450, 21 )
    surface.draw_text( "Cride") --uhm yes cride big name 8)
    surface.set_text_color( 130, 128, 194, 255 )
    surface.draw_text( " Resolver")
    surface.set_text_color( 0, 149, 255, 255 )
    --surface.set_text_color( 0, 255, 0, 255 )
    --surface.set_text_font( font )
    --surface.set_text_pos( 50, 950 )
    if (variable == 1) then
        surface.draw_text("     RIGHT") --these are the right top watermark indicator
    end
    if (variable == 2) then
        surface.draw_text("      LEFT") --these are the right top watermark indicator
    end
    if (variable == 3) then
        surface.draw_text("      LOW") --these are the right top watermark indicator
    end
    if (variable == 4) then
        surface.draw_text("      AUTO") --these are the right top watermark indicator
    end

    surface.set_text_color( 0, 255, 0, 255 )
    surface.set_text_font( font )
    surface.set_text_pos( 20, 970 )
    if (variable == 1) then
        surface.draw_text("RIGHT") --bottom left corner
    end
    if (variable == 2) then
        surface.draw_text("LEFT") --bottom left corner
    end
    if (variable == 4) then
        surface.draw_text("AUTO") --bottom left corner
    end
    if (lowdelta == 1) then
        surface.draw_text(" LOW") --bottom left corner
    end

end

    client.set_event_callback( "on_paint", function( )
        toggleXD() --add toggle to the api pls
        indicator()
    end)

function skeetresolver1337() --soon thats gona be renamed but its kinda funny name xd
    for i=1,64 do
        local entity_tmp = entity_list.get_entity(i)
        local eyeangles = c_vector.new()
        if(entity_tmp ~= nil) then
            if (local_index ~= i) then
                if (lowdelta == 1) then
                    entity.goal_feet_yaw(entity_tmp, entity.g_eyeangles(entity_tmp).y + -29)
                    else entity.goal_feet_yaw(entity_tmp, entity.g_eyeangles(entity_tmp).y + -58)
                end

                if (variable == 2) then
                    if (lowdelta == 1) then
                        entity.goal_feet_yaw(entity_tmp, entity.g_eyeangles(entity_tmp).y + 29)
                    else entity.goal_feet_yaw(entity_tmp, entity.g_eyeangles(entity_tmp).y + 58)
                    end
                end

                if (variable == 4) then
                    if (input_system.is_key_down(KEYCODES_B.VK_A)) then
                        entity.goal_feet_yaw(entity_tmp, entity.g_eyeangles(entity_tmp).y + -47)
                    end
                    if (input_system.is_key_down(KEYCODES_B.VK_D)) then
                        entity.goal_feet_yaw(entity_tmp, entity.g_eyeangles(entity_tmp).y + 47)
                    end
                end
            end
        end   
    end
end

--if someone can help making entity.is_enemy work pls dm asap

--im trying to do some EYEANGLES resolver bcs when hes a bit looking at the right hes real gona be to the left but its really hard to do
--if you want to edit that lua im trying to notify where
--there's no autowall in the api bcs its just an addon so i cant do freestand resolver <-- but i tried it

client.set_event_callback("on_frame_stage_notify", function(stage)
    skeetresolver1337() --i hate romanian people sorry D: give back transylvania or i will be mad
end)

engine.client_cmd_unrestricted("unbind n")
engine.client_cmd_unrestricted("unbind m")
engine.client_cmd_unrestricted("unbind h")
--deku copy
 
Новичок
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Фев 2020
Сообщения
1
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Хелпание ввожу команду в настройках кс го -disable_d3d9ex, теперь когда сворачиваю игру и заного раворачиваю игра каршит, без этой кмд все работает, хелппп
 
Сверху Снизу