Начинающий
-
Автор темы
- #1
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Используйте деревья, чтобы построить лес, кусты, чтобы заполнить виды, валуны, чтобы создать блокады, камни, чтобы создать интересные области, раскрасить ландшафтными слоями, чтобы автоматически заполнить землю процедурно распределенным почвенным покровом, включая папоротники, мертвые ветви, корни, клевер, вплоть до небольших камней и гальки.
Технические детали / Technical Details:
Features
• Unified wetness shader
• Unified wind shader
• Wind driven shadows
• Wind driven puddles
• Wind driven river
• GPU Particles
• Lighting presets
• Ambience sounds
• Distant rain effect
• Distance based tessellation and displacement for trees and landscape
• River material with dynamic foam (distance fields)
• Extensive customization using material instances
• Demonstration level (WIP)
• Controllable tree moss layer
• Procedurally distributed ground cover
• Water puddles landscape layer
Content
[11] Trees (9 Unique, 2 Scaled)
[1] Clover
[6] Ferns
[3] Shrubs
[4] Boulders
[3] Branches
[2] Rocks
[2] Roots
[1] Cliff
[1] River
[1] Distant rain
[1] Rain particle
[1] Falling leaves particle
[1] Cinematic lighting preset
[1] Overcast lighting preset
[2] Day lighting presets
[1] Night lighting preset
[2] Scatter leaves
[1] Mist plane
[5] Pebbles
Functions
Breeze
Wetness
Colorizer
CloudPanner
DistanceFade
DisplacementFade
DistanceTessellation
GlobalColorVariation
MaskModifier
PannerWater
Mixer
PBR: Yes
LODs: Yes
Collision: Yes
Texture size: Up to 4K
Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
[57] Meshes
[24] Materials
[90] Material Instances
[21] Material Functions
[138] Textures
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.