https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/the-forest-v1 Трейлер / Trailer: Используйте деревья, чтобы построить лес, кусты, чтобы заполнить виды, валуны, чтобы создать блокады, камни, чтобы создать интересные области, раскрасить ландшафтными слоями, чтобы автоматически заполнить землю процедурно распределенным почвенным покровом, включая папоротники, мертвые ветви, корни, клевер, вплоть до небольших камней и гальки. Технические детали / Technical Details: Features • Unified wetness shader • Unified wind shader • Wind driven shadows • Wind driven puddles • Wind driven river • GPU Particles • Lighting presets • Ambience sounds • Distant rain effect • Distance based tessellation and displacement for trees and landscape • River material with dynamic foam (distance fields) • Extensive customization using material instances • Demonstration level (WIP) • Controllable tree moss layer • Procedurally distributed ground cover • Water puddles landscape layer Content [11] Trees (9 Unique, 2 Scaled) [1] Clover [6] Ferns [3] Shrubs [4] Boulders [3] Branches [2] Rocks [2] Roots [1] Cliff [1] River [1] Distant rain [1] Rain particle [1] Falling leaves particle [1] Cinematic lighting preset [1] Overcast lighting preset [2] Day lighting presets [1] Night lighting preset [2] Scatter leaves [1] Mist plane [5] Pebbles Functions Breeze Wetness Colorizer CloudPanner DistanceFade DisplacementFade DistanceTessellation GlobalColorVariation MaskModifier PannerWater Mixer PBR: Yes LODs: Yes Collision: Yes Texture size: Up to 4K Documentation: Yes [57] Meshes [24] Materials [90] Material Instances [21] Material Functions [138] Textures Скрытое содержимое