Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Procedural Foliage Placement Tool

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Июн 2020
Сообщения
66
Реакции
212
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
1595938948903.png


V4.18 - V4.27:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Procedural Foliage Placement Tool позволяет заполнить сцену листвой за считанные секунды. Инструменты обеспечивают обширную конфигурацию, включая уклон и высоту, предотвращение препятствий и 8 различных методов нереста. Пак позволяет породить 3 типа объектов - меши, экземпляры статических мешей и классы актеров проекта (любые).

Технические детали / Technical Details:
Spawning Methods:
  • Random Location - spawns foliage at random locations in the volume
  • Organic Clusters - spawns clusters of foliage, where each entity spawns near the previous entity with a random offset
  • Clusters around actor - spawns foliage around your specified actors
  • Along spline actors - spawns foliage along an actor's spline component
  • Random patches - Spawns foliage in a uniform patch pattern inside the volume
  • Grid Distribution - spawns foliage in a strict grid distribution inside the volume
  • Spawn on Spawn Zones - spawns foliage only inside the specified Spawn Zones (volumes assigned by the dev)
  • Hierarchical Clusters - spawns foliage in a hierarchy giving a more logical distribution
Included Blueprints:
  • Procedural Foliage Placement Tool - main tool that allows you to spawn your foliage in your scene
  • Align Landscape - lets you flatten a specific area of your landscape quickly
  • River - Lets you carve out your landscape to create a river
  • Simple Path - Creates a path in your landscape
  • Translucent Water - creates a lake or ocean plane in your scene (Epic)
  • Spawn Zone - volume that specifies where to spawn your foliage based on the spawn method
  • No Spawn Zone - lets you exclude an area from any foliage spawning
  • Toggle Entity Types - lets you switch between actors in your scene and Instanced Static Meshes
  • Changing Tree - sample actor blueprint that changes material color when the Player gets near
  • Show Widget - shows a generic message in the viewport
  • Teleport - teleports Player to a specified location
  • Actor Bounds - show the actor bounds easily
  • Height Helper - lets you visually check a specific height in your scene
Asset V4.24:

Manifest V4.18 - V4.27:

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Назад
Сверху Снизу