UE4 Asset Procedural Foliage Placement Tool

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Июн 2020
Сообщения
66
Реакции[?]
212
Поинты[?]
2K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
1595938948903.png

V4.18 - V4.27:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Procedural Foliage Placement Tool позволяет заполнить сцену листвой за считанные секунды. Инструменты обеспечивают обширную конфигурацию, включая уклон и высоту, предотвращение препятствий и 8 различных методов нереста. Пак позволяет породить 3 типа объектов - меши, экземпляры статических мешей и классы актеров проекта (любые).

Технические детали / Technical Details:
Spawning Methods:
  • Random Location - spawns foliage at random locations in the volume
  • Organic Clusters - spawns clusters of foliage, where each entity spawns near the previous entity with a random offset
  • Clusters around actor - spawns foliage around your specified actors
  • Along spline actors - spawns foliage along an actor's spline component
  • Random patches - Spawns foliage in a uniform patch pattern inside the volume
  • Grid Distribution - spawns foliage in a strict grid distribution inside the volume
  • Spawn on Spawn Zones - spawns foliage only inside the specified Spawn Zones (volumes assigned by the dev)
  • Hierarchical Clusters - spawns foliage in a hierarchy giving a more logical distribution
Included Blueprints:
  • Procedural Foliage Placement Tool - main tool that allows you to spawn your foliage in your scene
  • Align Landscape - lets you flatten a specific area of your landscape quickly
  • River - Lets you carve out your landscape to create a river
  • Simple Path - Creates a path in your landscape
  • Translucent Water - creates a lake or ocean plane in your scene (Epic)
  • Spawn Zone - volume that specifies where to spawn your foliage based on the spawn method
  • No Spawn Zone - lets you exclude an area from any foliage spawning
  • Toggle Entity Types - lets you switch between actors in your scene and Instanced Static Meshes
  • Changing Tree - sample actor blueprint that changes material color when the Player gets near
  • Show Widget - shows a generic message in the viewport
  • Teleport - teleports Player to a specified location
  • Actor Bounds - show the actor bounds easily
  • Height Helper - lets you visually check a specific height in your scene
Asset V4.24:

Manifest V4.18 - V4.27:
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Июн 2020
Сообщения
66
Реакции[?]
212
Поинты[?]
2K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,237
Реакции[?]
3,350
Поинты[?]
1M
У кого нибудь найдется последняя версия для UE V5.3?
 
Похожие темы
Сверху Снизу