V4.20 - V4.27 https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/scots-pine-forest-biome Трейлер / Trailer: Cinematic Features Sub-Biomes Реалистичная сосновая среда, 3D-сканирование, готовые к игре деревья, растения, камни и многое другое с текстурами до 8 Тыс., В комплекте с различными полностью процедурными Суб-биомами для создания невероятного разнообразия лесов. Настраиваемые Основные материалы и Шейдер ландшафта, Ветер. Support: Documentation - FAQ Технические детали / Technical Details: Features: Next Generation visual fidelity 3D Scanned assets and tileables Up to 8K texture resolution 6 different Sub-Biomes to chose from: Grassy Fields, Forest Border, Dead Forest, Dry Forest, Mixed Forest, Mossy Forest Intuitive BiomePainter procedural workflow -> Create a varied forest by painting and then generating via 1 click. Detailed 1 square kilometer example map Massive 64 square kilometer example map Optimized LODs and Billboards Distance meshes 4 comprehensive master shaders Cloud shadows material Spline Tool Blueprint Global wetness material function Scalable wind system Fully Game Ready and optimized Number of Unique Meshes: 156 Collision: Yes Vertex Count: 10-60000 LODs: All meshes have 1-6 LODs Number of Materials and Material Instances: 65 Number of Textures: 106 Texture Resolutions: 2k-8k Platform: PC Скрытое содержимое Скрытое содержимое P.s. от @mays_rec : В пятом по дефолту ошибка в функции pixel depth offset, грит нужно подключить вход в -1, в четвертом не смотрел