UE4 Vaultcache Blueprint Dialogues

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Авг 2020
Сообщения
61
Реакции[?]
25
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Эта система диалогов и сценариев, построенная с использованием Blueprint / UMG и actor components, позволяет разработчикам быстро создавать содержимое диалогов, опираясь на дизайн, управляемый данными, с множеством встроенных инструментов форматирования текста и настраиваемых параметров интерфейса.

Технические детали / Technical Details:
A set of Actors, Actor Components, and UMG Widgets make up the dialogue system
A default use/interact system is provided as a component based implementation.
Each actor can have one or many dialogue components, allowing for multiple layouts and data tables.
A Speaker Attribute component can optionally be added to give a name and/or portrait to the speaker.
A Script Interpreter actor is a virtual machine for executing programming script from the data table. Custom functions and many standard operators are supported.

UI is built to be inherited to allow any number of additional layouts.

A sample scene is provided to demonstrate all aspects of the system
Branching and Non-Branching
Text-Formatting and Effects
Inline Images
Customized Layouts
Runtime Variables
Scripting and External Events
Audio Playback
Gamepad controls

The system also comes with a default skin, displayed in the screenshots.
Intended Platform: Desktop (PC, Linux, Mac), Android

Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Support:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Сверху Снизу