UE4 Asset Horror Mechanics

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Сен 2020
Сообщения
18
Реакции[?]
74
Поинты[?]
6K


V4.20 - V4.27, V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Trailer / Trailer:


Horror Mechanics is a basic template that includes the most common features found in first-person horror games, such as first-person hands/body, interactive objects, boxes, doors, interactive lighting, puzzles, inventory system, researched objects and keys, all integrated into the "common checkpoint system" interface.

Demo:
Download:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

More:
For more information about the drawing and how it works in general, check out the documentation here:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Requirements:
This template requires you to have some experience with drawing, character retargeting, and asset management, and may not be recommended to beginners, as it uses the most performance-optimized workflow for some of its systems, which ultimately doesn't turn out to be very user-friendly.

Technical Details :
Features:
  • Furniture with interactive drawers / doors
  • Physics based/animated interactive doors
  • Examinable objects: examinable environment objects and inventory items, with interactive spots
  • Documents: Books and Notes with textures shared between 3D actors in-level and on screen (2D)
  • Inventory System: Manages all collected items, documents, wieldable items (flashlights, weapons)
  • Interactive lights: desk lamps, ceiling lights, light switches
  • Keys: Examinable keys and VirtualKeys (not listed in inventory list) for unlocking doors or furniture drawers / doors
  • Wieldable items: equip-able items like flashlights and weapons, uses a simple character interface for playing animations in both first person arms and body
  • Puzzles: actor class for interactive actors, with implementable events for combining inventory items into puzzles
  • Objectives: basic objective system for adding, activating, and triggering in-level event dispatchers
  • Actor for triggering events when player is looking / not looking at certain directions
  • Basic physics manipulation
  • Basic UI inventory system: dragging, reordering, combining and discarding inventory items | viewing collected documents
  • Basic Checkpoint / SaveGame system for all actor classes
  • Player character with first person arms and separated first person body (this means that you need to be able to edit your character mesh in a DCC software like Blender, or use a simplified (but functional) different version from the screenshots/videos)

Number of Blueprints: 26
Input: Keyboard/Mouse, Gamepad
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: See description

V4.20 - V4.25

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



V1.4.1 V4.26 - V4.27

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V1.4.3 V4.27, V5.0

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V1.5 V4.27

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Авг 2020
Сообщения
284
Реакции[?]
170
Поинты[?]
3K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Неплохо сбалансированная система для Хоррора, спасибо и Лайк! =)
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
23 Авг 2020
Сообщения
49
Реакции[?]
102
Поинты[?]
17K
Выглядит неплохо.
 
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2020
Сообщения
143
Реакции[?]
80
Поинты[?]
3K
это ведь не то, что на скриншотах. Это "Horror Pack" - ассеты окружения, а не механики
 
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Июн 2020
Сообщения
374
Реакции[?]
636
Поинты[?]
16K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Июн 2021
Сообщения
149
Реакции[?]
346
Поинты[?]
7K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Bufon
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2021
Сообщения
592
Реакции[?]
783
Поинты[?]
9K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Where does the information come from that this is version 1.4.1? I looked at the Changelog and it has the latest update 1.2.2. If you communicate with a developer on discord, let him know about it. We would like to know what changes were made from version to version.
 
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,610
Поинты[?]
1M
Where does the information come from that this is version 1.4.1? I looked at the Changelog and it has the latest update 1.2.2. If you communicate with a developer on discord, let him know about it. We would like to know what changes were made from version to version.
Ну, тут в DefaultGame.ini написано ProjectVersion=1.4.1, а так, например мне лично в лом анализировать, что там реально за версия:) Но вряд ли "товарищ" который это тут выложил специально это как-то "сфальсифицировал" :)
 
Bufon
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2021
Сообщения
592
Реакции[?]
783
Поинты[?]
9K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
FRIDAY NIGHT FUNKIN'
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
23 Авг 2020
Сообщения
96
Реакции[?]
14
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,418
Реакции[?]
3,920
Поинты[?]
2M
Bufon
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Мар 2021
Сообщения
592
Реакции[?]
783
Поинты[?]
9K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
А как получить реакции?
 
Сверху Снизу