Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Horror Mechanics

  • Автор темы Автор темы bsgdev
  • Дата начала Дата начала
  • Теги Теги
    4.25
Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Сен 2020
Сообщения
18
Реакции
74
UE4Editor2019-10-0418-41-59-X-1920x1080-c33f02e15da0088e4757253bc10fadd9.png


V4.20 - V4.27, V5.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Trailer / Trailer:


Horror Mechanics is a basic template that includes the most common features found in first-person horror games, such as first-person hands/body, interactive objects, boxes, doors, interactive lighting, puzzles, inventory system, researched objects and keys, all integrated into the "common checkpoint system" interface.

Demo:
Download:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

More:
For more information about the drawing and how it works in general, check out the documentation here:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Requirements:
This template requires you to have some experience with drawing, character retargeting, and asset management, and may not be recommended to beginners, as it uses the most performance-optimized workflow for some of its systems, which ultimately doesn't turn out to be very user-friendly.

Technical Details :
Features:
  • Furniture with interactive drawers / doors
  • Physics based/animated interactive doors
  • Examinable objects: examinable environment objects and inventory items, with interactive spots
  • Documents: Books and Notes with textures shared between 3D actors in-level and on screen (2D)
  • Inventory System: Manages all collected items, documents, wieldable items (flashlights, weapons)
  • Interactive lights: desk lamps, ceiling lights, light switches
  • Keys: Examinable keys and VirtualKeys (not listed in inventory list) for unlocking doors or furniture drawers / doors
  • Wieldable items: equip-able items like flashlights and weapons, uses a simple character interface for playing animations in both first person arms and body
  • Puzzles: actor class for interactive actors, with implementable events for combining inventory items into puzzles
  • Objectives: basic objective system for adding, activating, and triggering in-level event dispatchers
  • Actor for triggering events when player is looking / not looking at certain directions
  • Basic physics manipulation
  • Basic UI inventory system: dragging, reordering, combining and discarding inventory items | viewing collected documents
  • Basic Checkpoint / SaveGame system for all actor classes
  • Player character with first person arms and separated first person body (this means that you need to be able to edit your character mesh in a DCC software like Blender, or use a simplified (but functional) different version from the screenshots/videos)

Number of Blueprints: 26
Input: Keyboard/Mouse, Gamepad
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows
Supported Target Build Platforms: Windows
Documentation: See description

V4.20 - V4.25

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.



V1.4.1 V4.26 - V4.27

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V1.4.3 V4.27, V5.0

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V1.5 V4.27

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование модератором:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Неплохо сбалансированная система для Хоррора, спасибо и Лайк! =)
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Where does the information come from that this is version 1.4.1? I looked at the Changelog and it has the latest update 1.2.2. If you communicate with a developer on discord, let him know about it. We would like to know what changes were made from version to version.
 
Where does the information come from that this is version 1.4.1? I looked at the Changelog and it has the latest update 1.2.2. If you communicate with a developer on discord, let him know about it. We would like to know what changes were made from version to version.
Ну, тут в DefaultGame.ini написано ProjectVersion=1.4.1, а так, например мне лично в лом анализировать, что там реально за версия:) Но вряд ли "товарищ" который это тут выложил специально это как-то "сфальсифицировал" :)
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
А как получить реакции?
 
Назад
Сверху Снизу