Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

C++ Onetap by draggin (self-leak) (better pandora resolver!)

  • Автор темы Автор темы electro
  • Дата начала Дата начала
Начинающий
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Июн 2018
Сообщения
93
Реакции
15
just some shitty paste me and a friend worked on, new resolver pandora, based on skeet.idb

we're working on something bigger and better now. stay tuned!

VT:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

DLL:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(still gonna be pasted, free and well made!)

 
Последнее редактирование:
just some shitty paste me and a friend worked on, new resolver pandora, based on skeet.idb

we're working on something bigger and better now. stay tuned!

VT:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

DLL:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(still gonna be pasted, free and well made!)

Скрытое содержимое
not bad
 
This is just insane, why...
Yep, we love random crashes

C++:
Expand Collapse Copy
bool Hooks::CreateMove(float time, CUserCmd* cmd) {
    Stack   stack;
    bool    ret;

    // let original run first.
    ret = g_hooks.m_client_mode.GetOldMethod< CreateMove_t >(IClientMode::CREATEMOVE)(this, time, cmd);

    // called from CInput::ExtraMouseSample -> return original.
    if (!cmd->m_command_number)
        return ret;

    // if we arrived here, called from -> CInput::CreateMove
    // call EngineClient::SetViewAngles according to what the original returns.
    if (ret)
        g_csgo.m_engine->SetViewAngles(cmd->m_view_angles);

And this one also wtf...

C++:
Expand Collapse Copy
void Hooks::FrameStageNotify( Stage_t stage ) {
    if (!g_csgo.m_engine->IsInGame())
        return g_hooks.m_client.GetOldMethod< FrameStageNotify_t >(CHLClient::FRAMESTAGENOTIFY)(this, stage);

    // call og.
    g_hooks.m_client.GetOldMethod< FrameStageNotify_t >( CHLClient::FRAMESTAGENOTIFY )( this, stage );

anim, ents structs also not fixed, instead of adding crap into unstable source - try to fix it first.
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
dude, u have no clue how this resolver works
why did you change resolve_value = 50.f to resolve_value = 60.f ?

u have this code
Код:
Expand Collapse Copy
data->m_extending = record->m_pLayers[ 3 ].m_cycle == 0.f && record->m_pLayers[ 3 ].m_weight == 0.f;
for check if player have max desync
Код:
Expand Collapse Copy
    if( data->m_extending )
        resolve_value = max_rotation;

why did u change m_pLayers[3] to [6]?
 
dude, u have no clue how this resolver works
why did you change resolve_value = 50.f to resolve_value = 60.f ?

u have this code
Код:
Expand Collapse Copy
data->m_extending = record->m_pLayers[ 3 ].m_cycle == 0.f && record->m_pLayers[ 3 ].m_weight == 0.f;
for check if player have max desync
Код:
Expand Collapse Copy
    if( data->m_extending )
        resolve_value = max_rotation;

why did u change m_pLayers[3] to [6]?
took it from neverm1ss, nothing else
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
just some shitty paste me and a friend worked on, new resolver pandora, based on skeet.idb

we're working on something bigger and better now. stay tuned!

VT:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

DLL:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
(still gonna be pasted, free and well made!)

Скрытое содержимое
Are you retarded?
unknown.png
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Назад
Сверху Снизу