Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

Исходник Skeet.cc leg shuffle fix

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Июл 2020
Сообщения
145
Реакции
143
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
думали будет standard blending rules? а вот хуй вам
Код:
Expand Collapse Copy
void __fastcall hooks::hooked_do_procedural_foot_plant(void* ecx,
    void* edx, void* boneToWorld, void* pLeftFootChain, void* pRightFootChain, void* pos)
{
    return;
}
как это хукать:
Код:
Expand Collapse Copy
    static DWORD* do_procedural_foot_plant = nullptr;
    if (!do_procedural_foot_plant)
        do_procedural_foot_plant = reinterpret_cast<DWORD*>(utils->find_pattern("client.dll", "55 8B EC 83 E4 F0 83 EC 78 56 8B F1 57 8B 56 60"));
       
        typedef void(__thiscall* do_procedural_foot_plant_fn)(void*, void*, void*, void*, void*);

        do_procedural_foot_plant_original =
        reinterpret_cast<do_procedural_foot_plant_fn>(DetourFunction(
            reinterpret_cast<PBYTE>(do_procedural_foot_plant), reinterpret_cast<PBYTE>(hooked_do_procedural_foot_plant)));
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
думали будет standard blending rules? а вот хуй вам
Код:
Expand Collapse Copy
void __fastcall hooks::hooked_do_procedural_foot_plant(void* ecx,
    void* edx, void* boneToWorld, void* pLeftFootChain, void* pRightFootChain, void* pos)
{
    return;
}
как это хукать:
Код:
Expand Collapse Copy
    static DWORD* do_procedural_foot_plant = nullptr;
    if (!do_procedural_foot_plant)
        do_procedural_foot_plant = reinterpret_cast<DWORD*>(utils->find_pattern("client.dll", "55 8B EC 83 E4 F0 83 EC 78 56 8B F1 57 8B 56 60"));
      
        typedef void(__thiscall* do_procedural_foot_plant_fn)(void*, void*, void*, void*, void*);

        do_procedural_foot_plant_original =
        reinterpret_cast<do_procedural_foot_plant_fn>(DetourFunction(
            reinterpret_cast<PBYTE>(do_procedural_foot_plant), reinterpret_cast<PBYTE>(hooked_do_procedural_foot_plant)));
This is already public info lol
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
C++:
Expand Collapse Copy
    void __fastcall do_procedural_foot_plant_hk( void* a1, void* _edx, int a2, int a3, int a4, int a5 ) {
        auto orig = *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 );
        *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 ) = 0;

        __asm {
            mov ecx, a1
            push a5
            push a4
            push a3
            push a2
            call o_do_procedural_foot_plant
        }

        *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 ) = orig;
    }
that's true
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
долбаебская хуйня, -rep wrong reversed
C++:
Expand Collapse Copy
    void __fastcall do_procedural_foot_plant_hk( void* a1, void* _edx, int a2, int a3, int a4, int a5 ) {
        auto orig = *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 );
        *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 ) = 0;

        __asm {
            mov ecx, a1
            push a5
            push a4
            push a3
            push a2
            call o_do_procedural_foot_plant
        }

        *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 ) = orig;
    }
that's true
Also It's incorrect
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
C++:
Expand Collapse Copy
    void __fastcall do_procedural_foot_plant_hk( void* a1, void* _edx, int a2, int a3, int a4, int a5 ) {
        auto orig = *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 );
        *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 ) = 0;

        __asm {
            mov ecx, a1
            push a5
            push a4
            push a3
            push a2
            call o_do_procedural_foot_plant
        }

        *( std::uint32_t* ) ( ( uintptr_t ) a1 + 96 ) = orig;
    }
that's true
но разве это не должно быть хуком DoExtraBonesProcessing?
p.s. нет
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
psst, op, there's no need to call debp (which calls dpfp) in the first place. don't just do what skeet does without thinking
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
psst, op, there's no need to call debp (which calls dpfp) in the first place. don't just do what skeet does without thinking
p.s it's jokepost
like onetap/fatality/aimware hk standard blending rules thing
also this method is proper bcuz in debp you shouldn't call do procedural foot plant, so i decided hook do procedural foot plant and return it, why not?
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
p.s it's jokepost
like onetap/fatality/aimware hk standard blending rules thing
also this method is proper bcuz in debp you shouldn't call do procedural foot plant, so i decided hook do procedural foot plant and return it, why not?
Proper fix is interruption in the DEBP Hook, u Should not process the DEBP at all. DoProceduralFootPlant is not single problem which called by the DEBP.
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Proper fix is interruption in the DEBP Hook, u Should not process the DEBP at all. DoProceduralFootPlant is not single problem which called by the DEBP.
when you interrupt debp, your bones fucked up
you can see it when enemy is holding weapon
if i return debp:
hk7KuGsyIFg.jpg
if i return do procedural foot plant:
8f00QqQha1I.jpg
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Назад
Сверху Снизу