UE4 Asset Third Person Weapon/Combat System

REAL EVIL
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Фев 2021
Сообщения
236
Реакции[?]
784
Поинты[?]
18K
ss3-1920x1080-5d7b93c4f2bbdf526e9cc3c8c96ef025.jpg

V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер\Trailer

Полностью основанная на BluePrint система оружия и боя от третьего лица в стиле классических 3D 'GTA' игр. Задокументирована, с поддержкой сервера Discord и подробными руководствами. В настоящее время только одиночная игра.

Discord Server:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Presentation Demo:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Feature overview:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


10.02.2021 Update

  • added 4.26 compability (fixed AI)
  • AI will now run to the last known location of the enemy after losing the sight of them
28.11.2020 Update
  • asynchronous animation loading; only the anims that are currently needed by the game are loaded into memory
  • similarly to animations the weapon meshes are also loaded asynchronously
  • many bug fixes and improvements
  • added on fire animation for characters
02.09.2020 Update
  • fixed lock on with freeaim weapons

Технические детали / Technical Details:
Features:
  • Four types of weapons: Melee, IntantHit, Projectile and AreaEffect
  • Projectile class
  • AreaEffect class
  • Melee system
  • Health and armour system
  • Ragdoll
  • Hit Reaction system
  • Fire class
  • Pickup class
  • Lock On system
  • Testing AI: able to use the weapons and detect enemies (sight and damage - AI Perception)
Blueprints:
  • 77 BPs overall
  • 2 Controllers (AI and Player)
  • 3 Main character classes (Master character, player and AI) + 2 testing AI
  • 1 Animation Blueprint
  • 1 Weapon master class; 17 child examples
  • 6 Projectile BPs (1 master, 5 examples)
  • 3 AreaEffect BPs (1 master, 2 examples)
  • 1 Pickup master class; 4 children
  • 1 Fire BP
  • 4 components
  • 7 interfaces
  • 1 ragdoll test BP
  • 2 Damage Types
  • 2 Camera Shakes
  • 2 Decorators, 16 Tasks, 1 Service
  • 1 Gamemode
  • 19 Enums, 12 structures
Skeletal meshes: 16 weapon meshes + 1 UE mannequin
Animations: 161 sequences (Anim Starter Pack included), 6 Aim Offsets, 6 Blendspaces, 23 Anim Montages
Materials: 23 materials + 26 instances
Textures: 75

Input: Keyboard, Mouse
Network Replicated: No
Supported Development Platforms: Windows

Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Сверху Снизу