REAL EVIL
-
Автор темы
- #41
Можно личный?
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Можно личный?
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Можно личный?
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Можно мне тоже личный
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
спасибо огромноеСкрытое содержимое
Можно личный?
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Можно личный?Посмотреть вложение 136002
V4.26
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер/Trailer:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Персонаж + Gun + Anim System с ADS Auto-Artaching, система настройки оружия, True 1P символ, репликация и многие другие настраиваемые функции. FPS / TPS.
-Procedural aligning of ADS
-No ADS anims required
-Gun assembly system with rails, parts onto parts, collision detection, etc
-Procedural IKs for arms
-True 1st person/3rd person
-Character with no invisible or separated parts (only one mesh)
-Only one set of anims for all views
-Reload while aiming and reload not aiming with only one anim sequence
-Fire while aiming and fire not aiming with only one anim sequence
-Replicated
-Configurable recoil, spread, dynamic crosshair, projectile or line-trace fire, etc
-Fire modes logic: Safe, Semi-Auto, Burst and Auto modes
-Loaded/unloaded reloads
Технические детали / Technical Details:
Features:
-30 Blueprints
2 Skeletal Meshes (LODs:0):
-Main rifle mesh (receiver, grip, stock and barrel. Other parts are modeled as separated meshes). Triangles: 9,292. Vertices: 9,946
-Rear flippable iron sight. Triangles: 816. Vertices: 882
11 Static Meshes (LODs:0):
-Optics dot sight, Front iron sight, Magazine, Muzzle break, Handguard, Silencer, DemoCantedRail, DemoPistol, DemoOptic, DemoSilencer, DemoOptic
-Triangles: between 12- 3990; Vertices: between 24 - 4015
Master Materials: 9
Material Instances: 31
Textures: 28
-Main Gun Mesh: 4096x4096
Attachments:
-Sizes from 512x512 to 2048x2048 depending on the attachment
Animation Sequences:
-1st person SK_Mannequin_Arms: 15 (8 for the example rifle and 7 for the example pistol)
Input: Mouse/Keyboard
Network Replicated: Yes
Supported Development Platforms: Tested only on Windows Desktop
Supported Target Build Platforms: Windows Desktop
Important/Additional Notes:
-Made for the Epic's SK_Mannequin skeleton. Other skeletons can work if they are compatible
-Gun must be attached to any socket in the HAND_R bone
-Camera must be within reach of the arms for the sights alignment to work
-Doesn't include sounds
Скрытое содержимое
Можно личный?
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Можно личный?
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
БлагодарочкаСкрытое содержимое
Можно личный, пожалуйста?)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Можно личный пожалуйста)
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Проект предоставляет различный материал, относящийся к сфере киберспорта, программирования, ПО для игр, а также позволяет его участникам общаться на многие другие темы. Почта для жалоб: admin@yougame.biz