Исходник Weave v2 with few things added

Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
15 Апр 2020
Сообщения
236
Реакции
104
Ok so all I gonna say why the fuck not.

AA indicator
-LBY
-Dsync
-Real
Watermark redone
Choke and fake indicators
unknown.png
unknown.png

unknown.png

got to Visuals -> Indicators enable Niggafish47
Also can now build and used in release
got to Visuals.cpp like 388
C++:
Expand Collapse Copy
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2,275 , csgo->w / 2, csgo->h - 615, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2, 610, csgo->w / 2, csgo->h-270, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(1030, csgo->h / 2, csgo->w-700, csgo->h / 2,style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(700, csgo->h / 2, csgo->w -1030 , csgo->h / 2, style.get_color(c_style::accented_color));
unknown.png

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Ok so all I gonna say why the fuck not.

AA indicator
-LBY
-Dsync
-Real
Watermark redone
Choke and fake indicators
unknown.png
unknown.png

unknown.png

got to Visuals -> Indicators enable Niggafish47
Also can now build and used in release

Скрытое содержимое
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Added custom scope pls
 
Nice AA indicators from unlucky xD
 
nice AA indicator, but why did u leak the entire source, and not just the code?
 
Ok so all I gonna say why the fuck not.

AA indicator
-LBY
-Dsync
-Real
Watermark redone
Choke and fake indicators
unknown.png
unknown.png

unknown.png

got to Visuals -> Indicators enable Niggafish47
Also can now build and used in release
got to Visuals.cpp like 388
C++:
Expand Collapse Copy
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2,275 , csgo->w / 2, csgo->h - 615, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2, 610, csgo->w / 2, csgo->h-270, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(1030, csgo->h / 2, csgo->w-700, csgo->h / 2,style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(700, csgo->h / 2, csgo->w -1030 , csgo->h / 2, style.get_color(c_style::accented_color));
unknown.png
Скрытое содержимое
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
indicators was ugly
 
Ok so all I gonna say why the fuck not.

AA indicator
-LBY
-Dsync
-Real
Watermark redone
Choke and fake indicators
unknown.png
unknown.png

unknown.png

got to Visuals -> Indicators enable Niggafish47
Also can now build and used in release
got to Visuals.cpp like 388
C++:
Expand Collapse Copy
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2,275 , csgo->w / 2, csgo->h - 615, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2, 610, csgo->w / 2, csgo->h-270, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(1030, csgo->h / 2, csgo->w-700, csgo->h / 2,style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(700, csgo->h / 2, csgo->w -1030 , csgo->h / 2, style.get_color(c_style::accented_color));
unknown.png
Скрытое содержимое
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
crymore indicators xDD
 
are you sure that everything is correct here?
it's just that the red stays in place, the blue flashes in places, and the green moves...
Screenshot_1.png
 
Ok so all I gonna say why the fuck not.

AA indicator
-LBY
-Dsync
-Real
Watermark redone
Choke and fake indicators
unknown.png
unknown.png

unknown.png

got to Visuals -> Indicators enable Niggafish47
Also can now build and used in release
got to Visuals.cpp like 388
C++:
Expand Collapse Copy
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2,275 , csgo->w / 2, csgo->h - 615, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(csgo->w / 2, 610, csgo->w / 2, csgo->h-270, style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(1030, csgo->h / 2, csgo->w-700, csgo->h / 2,style.get_color(c_style::accented_color));
        g_Render->DrawLine(700, csgo->h / 2, csgo->w -1030 , csgo->h / 2, style.get_color(c_style::accented_color));
unknown.png
Скрытое содержимое
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Qя скачал, это дефолтный вейв
 
Назад
Сверху Снизу