Обновление Onetap update 14/07/2021

Neverlose.cc
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
5 Июл 2018
Сообщения
16
Реакции[?]
21
Поинты[?]
0
Changelog
  • Ragebot
    • Fixes and improvements to tickbase exploits.
    • Added option to display performance warning.
    • Added on-key hit-box and min. damage override.
  • Visuals
    • Added weapon chams.
    • Reworked night-mode.
    • Improvements to rendering.
    • Reworked the weather system.
      • Lightning, thunderstorms, ground effects, and more.
  • Misc.
    • Performance improvements.
    • Various major and minor fixes.
  • Scripting
    • Added Local.GetMaxDesync()
    • Added Local.IsDormantTo(entity_index)
    • Added Entity.GetAnimationLayer(entity_index, layer_index)
      • Returns the animation layer object of an entity.
        • layer.Sequence
        • layer.Activity
        • layer.Weight
        • layer.WeightDeltaRange
        • layer.Cycle
        • layer.PlaybackRate
    • Added World.CreateLightningStrike(boolean sound, array position)
    • Added Input.IsChatOpen()
    • Added Input.IsConsoleOpen()
    • Changed the behavior of Input.ForceCursor to completely block game input when enabled.
    • Added support to override materials through proxies (
      Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
      — thanks to haunter)
      • Material.CreateProxy(mat name)
        • Creates a proxy to override material properties.
      • Material.DestroyProxy(mat name)
        • Destroys the proxy of an overridden material.
      • Material.SetProxyKeyValue(mat name, key, value)
        • Sets proxy key values of an overridden material.
      • Material.RefreshProxy(mat name)
        • Applies key values to the proxy of an overridden material.
      • Material.Replace(original mat name, new mat name)
        • Creates a proxy for the original material using the new material as an override.
      • Material.GetMaterialAtCrosshair()
        • Returns a string containing the material name being aimed at.
 
LEAN💜 💜 💜
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Май 2020
Сообщения
1,709
Реакции[?]
405
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Июн 2021
Сообщения
76
Реакции[?]
26
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Changelog
  • Ragebot
    • Fixes and improvements to tickbase exploits.
    • Added option to display performance warning.
    • Added on-key hit-box and min. damage override.
  • Visuals
    • Added weapon chams.
    • Reworked night-mode.
    • Improvements to rendering.
    • Reworked the weather system.
      • Lightning, thunderstorms, ground effects, and more.
  • Misc.
    • Performance improvements.
    • Various major and minor fixes.
  • Scripting
    • Added Local.GetMaxDesync()
    • Added Local.IsDormantTo(entity_index)
    • Added Entity.GetAnimationLayer(entity_index, layer_index)
      • Returns the animation layer object of an entity.
        • layer.Sequence
        • layer.Activity
        • layer.Weight
        • layer.WeightDeltaRange
        • layer.Cycle
        • layer.PlaybackRate
    • Added World.CreateLightningStrike(boolean sound, array position)
    • Added Input.IsChatOpen()
    • Added Input.IsConsoleOpen()
    • Changed the behavior of Input.ForceCursor to completely block game input when enabled.
    • Added support to override materials through proxies (
      Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
      — thanks to haunter)
      • Material.CreateProxy(mat name)
        • Creates a proxy to override material properties.
      • Material.DestroyProxy(mat name)
        • Destroys the proxy of an overridden material.
      • Material.SetProxyKeyValue(mat name, key, value)
        • Sets proxy key values of an overridden material.
      • Material.RefreshProxy(mat name)
        • Applies key values to the proxy of an overridden material.
      • Material.Replace(original mat name, new mat name)
        • Creates a proxy for the original material using the new material as an override.
      • Material.GetMaterialAtCrosshair()
        • Returns a string containing the material name being aimed at.
Ну ясно,узнал про кряк и стал апдейты делать
 
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Ноя 2019
Сообщения
1,173
Реакции[?]
561
Поинты[?]
1K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Ммм хуита
 
я дед инсайд, мне 9 лет, я хочу в психокидс
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Ноя 2020
Сообщения
191
Реакции[?]
45
Поинты[?]
0
я думал мне из джс только миндамаг нужен, уже нет)))
ХВАХАхАХААХАХАХАХА
Снимок экрана (82).png
 
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Сен 2019
Сообщения
2,107
Реакции[?]
984
Поинты[?]
88K
ахуеть.. ЛЛАМА блять додумался спастить с в2 на в4, наконец, и ещё мб как-то резик костыльно запилить можно будет через animstate, так-же и static legs
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
23 Авг 2020
Сообщения
2,110
Реакции[?]
597
Поинты[?]
10K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Changelog
  • Ragebot
    • Fixes and improvements to tickbase exploits.
    • Added option to display performance warning.
    • Added on-key hit-box and min. damage override.
  • Visuals
    • Added weapon chams.
    • Reworked night-mode.
    • Improvements to rendering.
    • Reworked the weather system.
      • Lightning, thunderstorms, ground effects, and more.
  • Misc.
    • Performance improvements.
    • Various major and minor fixes.
  • Scripting
    • Added Local.GetMaxDesync()
    • Added Local.IsDormantTo(entity_index)
    • Added Entity.GetAnimationLayer(entity_index, layer_index)
      • Returns the animation layer object of an entity.
        • layer.Sequence
        • layer.Activity
        • layer.Weight
        • layer.WeightDeltaRange
        • layer.Cycle
        • layer.PlaybackRate
    • Added World.CreateLightningStrike(boolean sound, array position)
    • Added Input.IsChatOpen()
    • Added Input.IsConsoleOpen()
    • Changed the behavior of Input.ForceCursor to completely block game input when enabled.
    • Added support to override materials through proxies (
      Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
      — thanks to haunter)
      • Material.CreateProxy(mat name)
        • Creates a proxy to override material properties.
      • Material.DestroyProxy(mat name)
        • Destroys the proxy of an overridden material.
      • Material.SetProxyKeyValue(mat name, key, value)
        • Sets proxy key values of an overridden material.
      • Material.RefreshProxy(mat name)
        • Applies key values to the proxy of an overridden material.
      • Material.Replace(original mat name, new mat name)
        • Creates a proxy for the original material using the new material as an override.
      • Material.GetMaterialAtCrosshair()
        • Returns a string containing the material name being aimed at.
Мне теперь снова переделывать казах.теч???
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Июн 2021
Сообщения
87
Реакции[?]
23
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Этот ллама хочет денег
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
23 Авг 2020
Сообщения
2,110
Реакции[?]
597
Поинты[?]
10K
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Кстати.
С помощью

  • Added World.CreateLightningStrike(boolean sound, array position)
Можно сделать молнию, как на пабликах при убийстве энеми.
Я пошел делать :CoolStoryBob: :CoolStoryBob: :CoolStoryBob:
 
али рождение киберспортсмена ( стандоф 2 )
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Окт 2020
Сообщения
1,480
Реакции[?]
564
Поинты[?]
53K
Сверху Снизу