Обновление Onetap update 14/07/2021

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
22 Авг 2019
Сообщения
363
Реакции[?]
145
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Changelog
  • Ragebot
    • Fixes and improvements to tickbase exploits.
    • Added option to display performance warning.
    • Added on-key hit-box and min. damage override.
  • Visuals
    • Added weapon chams.
    • Reworked night-mode.
    • Improvements to rendering.
    • Reworked the weather system.
      • Lightning, thunderstorms, ground effects, and more.
  • Misc.
    • Performance improvements.
    • Various major and minor fixes.
  • Scripting
    • Added Local.GetMaxDesync()
    • Added Local.IsDormantTo(entity_index)
    • Added Entity.GetAnimationLayer(entity_index, layer_index)
      • Returns the animation layer object of an entity.
        • layer.Sequence
        • layer.Activity
        • layer.Weight
        • layer.WeightDeltaRange
        • layer.Cycle
        • layer.PlaybackRate
    • Added World.CreateLightningStrike(boolean sound, array position)
    • Added Input.IsChatOpen()
    • Added Input.IsConsoleOpen()
    • Changed the behavior of Input.ForceCursor to completely block game input when enabled.
    • Added support to override materials through proxies (
      Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
      — thanks to haunter)
      • Material.CreateProxy(mat name)
        • Creates a proxy to override material properties.
      • Material.DestroyProxy(mat name)
        • Destroys the proxy of an overridden material.
      • Material.SetProxyKeyValue(mat name, key, value)
        • Sets proxy key values of an overridden material.
      • Material.RefreshProxy(mat name)
        • Applies key values to the proxy of an overridden material.
      • Material.Replace(original mat name, new mat name)
        • Creates a proxy for the original material using the new material as an override.
      • Material.GetMaterialAtCrosshair()
        • Returns a string containing the material name being aimed at.
Опять хуйню сделали, ничего полезного не добавили. Все что сделали (из более-менее полезного), было сделано через скрипты с самого релиза в4. Не знаю зачем, но добавляют анимлееры когда в чите нет форс боди ява, ну или это я не знаю зачем еще анимлееры нужны в этом чите. Опять добавляют бесполезные по моему мнению визуальные вещи по типу материалов и всяких WOLRD CREATE LIGHTNING STRIKE
(дословный перевод - создать молнию:roflanEbalo:)
 
jmp ecx enjoyer
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Фев 2019
Сообщения
378
Реакции[?]
104
Поинты[?]
8K
о ебать можно как зевс молниями по противникам хуярить
настоящая революция!!!!!!!!!
 
Сверху Снизу