Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Опять хуйню сделали, ничего полезного не добавили. Все что сделали (из более-менее полезного), было сделано через скрипты с самого релиза в4. Не знаю зачем, но добавляют анимлееры когда в чите нет форс боди ява, ну или это я не знаю зачем еще анимлееры нужны в этом чите. Опять добавляют бесполезные по моему мнению визуальные вещи по типу материалов и всяких WOLRD CREATE LIGHTNING STRIKEChangelog
- Ragebot
- Fixes and improvements to tickbase exploits.
- Added option to display performance warning.
- Added on-key hit-box and min. damage override.
- Visuals
- Added weapon chams.
- Reworked night-mode.
- Improvements to rendering.
- Reworked the weather system.
- Lightning, thunderstorms, ground effects, and more.
- Misc.
- Performance improvements.
- Various major and minor fixes.
- Scripting
- Added Local.GetMaxDesync()
- Added Local.IsDormantTo(entity_index)
- Added Entity.GetAnimationLayer(entity_index, layer_index)
- Returns the animation layer object of an entity.
- layer.Sequence
- layer.Activity
- layer.Weight
- layer.WeightDeltaRange
- layer.Cycle
- layer.PlaybackRate
- Added World.CreateLightningStrike(boolean sound, array position)
- Added Input.IsChatOpen()
- Added Input.IsConsoleOpen()
- Changed the behavior of Input.ForceCursor to completely block game input when enabled.
- Added support to override materials through proxies (
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.— thanks to haunter)
- Material.CreateProxy(mat name)
- Creates a proxy to override material properties.
- Material.DestroyProxy(mat name)
- Destroys the proxy of an overridden material.
- Material.SetProxyKeyValue(mat name, key, value)
- Sets proxy key values of an overridden material.
- Material.RefreshProxy(mat name)
- Applies key values to the proxy of an overridden material.
- Material.Replace(original mat name, new mat name)
- Creates a proxy for the original material using the new material as an override.
- Material.GetMaterialAtCrosshair()
- Returns a string containing the material name being aimed at.
(дословный перевод - создать молнию)