Исходник Onetap legacy breaker reverse ( epic ) [ 1 / 4 ]

купить дизайн: yougame.biz/threads/155999
Дизайнер
Статус
Оффлайн
Регистрация
19 Сен 2018
Сообщения
794
Реакции[?]
1,381
Поинты[?]
9K
C++:
bool c_anti_aim::will_body_realign( ) {
    return !valve::g_client_state->m_choked_cmds
        && valve::ticks_to_time( g_local_player->self( )->tick_base( ) ) >= m_next_realign;
}

bool c_anti_aim::will_body_realign_after_unlag( ) {
    return !valve::g_client_state->m_choked_cmds
        && valve::ticks_to_time( g_fakelag->unlag_tick( ) ) >= m_next_realign;
}

bool c_anti_aim::is_safe_angle( const sdk::angle_t::val_t yaw ) {
    if ( !g_local_player->self( )->alive( ) )
        return true;

    const auto desired_entity = g_target_selector->highest_threat( true );
    if ( !desired_entity )
        return true;

    const auto yaw_rad = sdk::deg_to_rad( yaw );

    const auto head_pos_flick = g_local_player->eye_pos( )
        + sdk::vec2_t( std::cos( yaw_rad ) * 25.f, std::sin( yaw_rad ) * 25.f )

    return g_awall->get_dmg( desired_entity, g_local_player->self( ), head_pos_flick, g_awall->awp( ) ) < 10.f;
}

bool c_anti_aim::is_safe_break_angle( ) {
    if ( !g_ctx->cfg( ).m_aa.m_safe_break )
        return true;

    return is_safe_angle( m_breaker_yaw );
}

/*
before main aa code

if ( g_client_state->m_choked_cmds )
    return;

if ( will_body_realign( ) ) {
    if ( m_breaker_overlapped
            || g_ctx->cfg( ).m_aa.m_target_break.get( )
            || is_safe_break_angle( )
        ) {
        cmd.m_view.y( ) = m_breaker_yaw;

        return;
    }
}
*/


s/o movebx aka dp
 
В Токио растёт сакура, на бирже растёт акция
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Июн 2018
Сообщения
1,107
Реакции[?]
424
Поинты[?]
11K
- rep wrong reversed.
//thread
 
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Дек 2018
Сообщения
4,375
Реакции[?]
2,280
Поинты[?]
184K
C++:
bool c_anti_aim::will_body_realign( ) {
    return !valve::g_client_state->m_choked_cmds
        && valve::ticks_to_time( g_local_player->self( )->tick_base( ) ) >= m_next_realign;
}

bool c_anti_aim::will_body_realign_after_unlag( ) {
    return !valve::g_client_state->m_choked_cmds
        && valve::ticks_to_time( g_fakelag->unlag_tick( ) ) >= m_next_realign;
}

bool c_anti_aim::is_safe_angle( const sdk::angle_t::val_t yaw ) {
    if ( !g_local_player->self( )->alive( ) )
        return true;

    const auto desired_entity = g_target_selector->highest_threat( true );
    if ( !desired_entity )
        return true;

    const auto yaw_rad = sdk::deg_to_rad( yaw );

    const auto head_pos_flick = g_local_player->eye_pos( )
        + sdk::vec2_t( std::cos( yaw_rad ) * 25.f, std::sin( yaw_rad ) * 25.f )

    return g_awall->get_dmg( desired_entity, g_local_player->self( ), head_pos_flick, g_awall->awp( ) ) < 10.f;
}

bool c_anti_aim::is_safe_break_angle( ) {
    if ( !g_ctx->cfg( ).m_aa.m_safe_break )
        return true;

    return is_safe_angle( m_breaker_yaw );
}

/*
before main aa code

if ( g_client_state->m_choked_cmds )
    return;

if ( will_body_realign( ) ) {
    if ( m_breaker_overlapped
            || g_ctx->cfg( ).m_aa.m_target_break.get( )
            || is_safe_break_angle( )
        ) {
        cmd.m_view.y( ) = m_breaker_yaw;

        return;
    }
}
*/
Скрытое содержимое

s/o movebx aka dp
Okeeey nice pro100 fully properly mega nice reversed and converted to p2c premium codstyle!
sova god ! Jus fakin robingud!
окей наис без меня
а чё ты ниче не делал и хочешь чевото
 
Сверху Снизу