void Box3D(IEntity*pEnt, DWORD Color)
{
AABB bBox;
pEnt->GetWorldBoundsCenter(bBox);
Vec3 Min, Max, vVec1, vVec2, vVec3, vVec4, vVec5, vVec6, vVec7, vVec8;
Max = bBox.max;
Min = bBox.min;
vVec3 = Min;
vVec3.x = Max.x;
vVec4 = Min;
vVec4.y = Max.y;
vVec5 = Min;
vVec5.z = Max.z;
vVec6 = Max;
vVec6.x = Min.x;
vVec7 = Max;
vVec7.y = Min.y;
vVec8 = Max;
vVec8.z = Min.z;
if (!WorldToScreen(Min, vVec1))
return;
if (!WorldToScreen(Max, vVec2))
return;
if (!WorldToScreen(vVec3, vVec3))
return;
if (!WorldToScreen(vVec4, vVec4))
return;
if (!WorldToScreen(vVec5, vVec5))
return;
if (!WorldToScreen(vVec6, vVec6))
return;
if (!WorldToScreen(vVec7, vVec7))
return;
if (!WorldToScreen(vVec8, vVec8))
return;
pRender->DrawLine(vVec1, vVec5, Color);
pRender->DrawLine(vVec2, vVec8, Color);
pRender->DrawLine(vVec3, vVec7, Color);
pRender->DrawLine(vVec4, vVec6, Color);
pRender->DrawLine(vVec1, vVec3, Color);
pRender->DrawLine(vVec1, vVec4, Color);
pRender->DrawLine(vVec8, vVec3, Color);
pRender->DrawLine(vVec8, vVec4, Color);
pRender->DrawLine(vVec2, vVec6, Color);
pRender->DrawLine(vVec2, vVec7, Color);
pRender->DrawLine(vVec5, vVec6, Color);
pRender->DrawLine(vVec5, vVec7, Color);
}