https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/ancient-temple-ruins-mountains-environment Трейлер / Trailer: Древний храм в горах, основанный на материалах фотограмметрии, может дать вам реалистичный, правдоподобный мир. Но вы всегда можете придать ему более фантастический стиль с помощью правильной настройки освещения. Этот пример вы можете найти на нашей демонстрационной карте. Захватывающий и атмосферный уровень и окружение подземелий - вот что выводит фэнтезийные игры на новый уровень. Карта огромна и содержит несколько разных образцов, объединенных в одно длинное пошаговое руководство. Это самая большая карта, которую мы сделали. Мы надеемся, что это будет полезно для вас. Вся листва, звуки и эффекты в пошаговом руководстве включены. Водопад, река, камины и одежда - это лишь некоторые из многих эффектов, которые могут расширить возможности ваших сцен. Main meshes: ancient temple with many elements rocks trunks, debris, roots, logs foliage (trees, bushes, small vegetation) stairs, floors bridges wood planks ground stones, cobbles and many more Effects: waterfall river wind + leaves fallen debris fire guide on spline fireplace, torchlight mist, fogs, god rays bats leaves swamp water spiderwebs Sounds: ambient for day birds fireplace, fire torch wind waterdrops bats Технические детали / Technical Details: Features: game ready and optimized (around 70-90 FPS on full HD and 1070 graphic card) photogrammetry High-quality assets - statues, rocks, debris detail and atmospheric scene with effects of waterfall, river. Number of Unique Meshes: ~230+80 variations Collision: Yes - mostly custom and some simple box just generated Vertex Count: Most of 400-10 000 tris LODs: Yes - mostly generated Number of Materials and Material Instances: 313 Materials have just a few base materials to control the whole map in one place. It will be useful to merge materials with your one project if needed. To save memory, we used roughness from albedo and used that extra memory space to better resolution of other textures. Number of Textures: 411 Texture Resolutions: 4096 for larger objects 2048-4096 most objects 512-1024 small props Terrain: 4096x4096 Supported Development Platforms: Desktop, VR Windows: (Yes) Mac: (No) Nanite/Lumen for UE5: [Not yet] Documentation: link Important/Additional Notes: For Sky-textures we used great CC0 free textures from PolyHaven: link Скрытое содержимое