UE4 Plugin Advanced Third Person Camera

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Июл 2020
Сообщения
66
Реакции[?]
337
Поинты[?]
37K


V4.24 - V4.27
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Усовершенствованная 3rd Person Camera - это очень гибкая, мощная и масштабируемая система, которая позволяет вам удобно создавать и управлять различными режимами камеры с уникальным поведением и множеством параметров для настройки или создания пользовательских сценариев с логикой для каждого режима камеры.

Кроме того, плагин имеет функциональность автоматического переключения режимов камеры, используя специальные триггеры в определенных местах.

Demo:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Quick setup tutorial:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Технические детали / Technical Details:
Plugin replaces srping arm component

Features:
  • Camera location and rotation control
  • Smooth change of the distance from the camera to the character
  • A default collision test and ignore collision on movement (for example, disabling collisions with a fence, trees, or poles)
  • Automatic camera alignment along the Pitch axis
  • Automatic camera rotation in the direction of the character’s movement
  • Automatic change of the camera tilt angle along the Pitch axis to avoid collisions with objects above the character (for example, roofs and ceilings)
  • Hiding the objects between the camera and the character
  • Hiding own character and the actors attached to him in the case of a collision with the camera
  • Changing the camera location and rotation depending on a terrain on which the character is located
  • FOV control
  • Lock On Target functionality
  • Camera modes with many parameters
  • Camera mode scripts(scripts that will make the camera mode truly powerful and unique)
  • Camera Triggers for automatic switching of the camera modes
  • And very-very more!

Code Modules:
  • AdvancedThirdPersonCamera (Runtime)

Number of C++ Classes: 20
Supported Development Platforms: All Platforms
Supported Target Build Platforms: All Platforms

Documentation:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Example Project:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


 
Последнее редактирование:
Сверху Снизу