-
Автор темы
- #1
V5.0.0 - V5.1.0
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Технические детали / Technical Details:
• Editor plugin.
• No third party code.
• Supports all Mixamo skeletons.
• Supports the classic UE4 Mannequin skeleton.
• Supports the new UE5 Mannequin skeleton.
• Supports the MetaHuman skeleton.
• Automatic setup of Translation Retargeting options.
• Automatic setup of IK Rig assets, including Full Body IK solvers (available also for run-time usage).
• Automatic setup of IK Retarget assets, handling retargeting in both directions (from UE5 characters to Mixamo and vice versa).
• Analytical computation of the exact Retarget Base Pose. Some bones preserve the original component space orientation to account for differences between Mixamo and UE Mannequin reference poses.
• Addition of the Root bone to the Mixamo skeletons to enable support for Root Motion animations.
• End results can be hand-tuned if needed (
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
).• Animation Retargeting is done with the standard editor pipeline, using the IK Retargeter editor.
• Conversion of Mixamo animations to UE5 root motion animations (both “normal” animation and “in-place” animation are needed for the computation -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
).Intended Platforms: Windows, Mac
Platforms Tested: Windows, Mac
V2.2.0 V5.0.0
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V2.2.0 V5.1.0
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование модератором: