UE5 Asset Third Person Shooter Kit v2.1

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
250
Реакции[?]
555
Поинты[?]
266K
1.png

V5.1, V5.3
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer Update 2.1:

Комплект шутера от третьего лица v2.1 служит основой для шутера от третьего лица. Это 100% проект с чертежами, с подробным уровнем функций и примечаниями внутри чертежей. Он содержит продвинутую механику, такую как система оружия, система прикрытия и надежный искусственный интеллект.

Documentation(work in progress):
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Tutorials playlist:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


v2.1 main features:

  • procedural ladder
  • melee weapons
  • melee AI combat behavior
  • enemy presets - civilian, knife stabber, suicider, shotgunner, melee
  • AI spawner
  • buddy AI behavior

Технические детали / Technical Details:

Main features:
  • Cover system
  • Human AI (hostile and friendly)
  • First person aiming
  • Advanced weapon system
  • Impact system
  • Melee weapons system
  • Melee attacks system
  • Hit reaction system
  • Surveillance camera
  • Stationary and flying turrets
  • Items system
  • And much much more!


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


v2.1.1 UE V4.27-5.2

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V2.1.4 - 2.1.5 UE V5.3

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


V2.1.6 UE V5.3+

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
PHP Dev
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Ноя 2020
Сообщения
81
Реакции[?]
34
Поинты[?]
2K
Товары в продаже
1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Не плохой ассет, пули летят мимо прицела, не понятно почему сделано aim режим через правую кнопку мышки + Е, еще слишком близко камера в aim режиме, было бы здорово добавить режим от первого лица.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Сен 2021
Сообщения
78
Реакции[?]
11
Поинты[?]
11K
Не плохой ассет, пули летят мимо прицела, не понятно почему сделано aim режим через правую кнопку мышки + Е, еще слишком близко камера в aim режиме, было бы здорово добавить режим от первого лица.
Я подключал, на версии 2,0 было весело, столько багов всплыло. И да эйминг тяжелый
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
250
Реакции[?]
555
Поинты[?]
266K
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Сен 2022
Сообщения
21
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Личный можно?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Янв 2023
Сообщения
11
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
а кто то может дропнуть 2.1 под 4.27 ае? официально поддерживается, но все что находил только на 5+ загружают
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
250
Реакции[?]
555
Поинты[?]
266K
а кто то может дропнуть 2.1 под 4.27 ае? официально поддерживается, но все что находил только на 5+ загружают
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
250
Реакции[?]
555
Поинты[?]
266K
update 2.1.1 UE V4.27-5.2
  • Compatibility - one package version for UE 4.27, 5.0, 5.1 and 5.2. That meanst even if you will upgrade engine version, everything should work fine.
  • Weapon grip post process tool - I added additional code for animation graph, which lets you manipulate weapon grip (arms, hands, weapon). This is to solve common problem after importing skeletal mesh
for player/AI - arms are longer/different proportions etc. so it wasn't accurate. Now you can adjust it in real time as you like. How to use it - there is property in player/AI character called "weapon post process" and that's data asset. I made example one already so you can assign it and tweak it. In data asset file you can enable various settings. All of them has tooltips with descriptions what they do. Soon I will make a new video about it.
  • Continous sprint after vault - enabled by default
  • Plenty of bug fixes and quality of life improbements or small features. That's too many to list it here. Also I don't remember everything, it's been good few months of work.

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Июн 2023
Сообщения
653
Реакции[?]
1,356
Поинты[?]
1M
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Есть у кого новая версия 2.1.4 для UE 5.3 ?
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
250
Реакции[?]
555
Поинты[?]
266K
update V2.1.4-2.1.5 UE V5.3
  • - Added unarmed weapon grip - this way you can easily change unarmed pose animations in anim data
  • - Post process weapon grip per weapon - added option to add post process grip per weapon. This way you can tweak arms post that fits with gun. This gives of flexibility for custom skeletal meshes and weapons.
  • - Added option to not spawn weapon item after AI death
  • - Various optimizations, typo fixes, bug fixes, added comments, quality of life improvements

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
250
Реакции[?]
555
Поинты[?]
266K
Добавлен update V2.1.5 UE V5.3
Свежая версия по той же ^ссылке^ в папке v2.1.5 03-2024
Bugfixes:
  • Weapon system - mesh offset from weapon data was not applied correctly, resulting with wrong offset
  • Falling to roll to falling - character was staying afloat
  • Reloading during constant shooting with automatic rifle was not interrupting shooting
  • Magazine drop mesh was not ignoring "stand up check" which could result forcing to crouch in some situations
  • AI - skeletal mesh was falling through ground on basic level because its collision settings. Now mesh is blocking world dynamic channel
  • Player walk speed and crouch walk speed was not updating upon changing default value
  • Melee attacks during crouching was not behaving properly - mesh was standing up and clip through geometry
  • Animation transition between weapon equip was popping
  • Animation transition pop with unarmed state when equipping weapon
  • Canceling sliding on fall
Features added:
  • AI has now free roaming patrolling option (same like civilian preset)
  • Weapon attachment sockets are now exposed in character. So you can use different sockets per character BP. For example: This is useful when one mesh has backpack and other don't but they share skeleton. So this way socket one can use socket that fits weapon better to backpack model.
  • Weapon attachment sockets can be now overridden in weapon data so you can use custom socket per weapon. For example: Revolver can have specific place for holster location
  • Weapon change on mouse wheel up and down
  • Option for AI to now play "confusion" reaction when alarmed from hearing shot (PlayReactionOnHeardShot). Enabled by default
Also - Various optimizations, typo fixes, smaller bug fixes, added comments, quality of life improvements.
 
Последнее редактирование:
Олдфаг
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
2,129
Реакции[?]
3,608
Поинты[?]
1M
А автор TPSK - молодец чувак, до сих пор (уже версия 2.1.5) умудряется держать совместимость 4.27+ и всё в одном проекте, не разбивая на разные ветки для 4-й и 5-х версий движка (правда тогда бы гемора у него было больше:)
 
Новичок
Статус
Оффлайн
Регистрация
9 Фев 2022
Сообщения
1
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Не плохой ассет, пули летят мимо прицела, не понятно почему сделано aim режим через правую кнопку мышки + Е, еще слишком близко камера в aim режиме, было бы здорово добавить режим от первого лица.
согласен насчет +Е, неудобно, я просто убрал эту механику) а вообще думаю можно настроить чтобы правой был сразу прицел
 
Сверху Снизу