- Статус
 - Оффлайн
 
- Регистрация
 - 25 Ноя 2020
 
- Сообщения
 - 1,021
 
- Реакции
 - 2,584
 
V5.3
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Сэкономьте сотни часов работы с помощью этой инновационной среды передвижения, которая полностью заменяет встроенные в Unreal движения персонажей гораздо более комплексной и простой в использовании альтернативой — C++ не требуется.
Технические детали / Technical Details:
Features
- 500+ Blueprint-Exposed Functions, Events & Properties: Covers a wide variety of features and functionality.
 - Extendable High-Quality Movement: Suitable for any type of humanoid and animal/creature character, supports all collision shapes.
 - Grounded, Airborne, and Fluid Movement: With support for up to 12 additional user-defined movement modes by default.
 - Accurately Emulated and Fully Replicated GoldSource Movement: Includes all of the original quirks such as Surfing and Bunny Hopping.
 - Generalized Replication Interface: Allows you to implement your own custom movement components with full networking support.
 - No Hard-Coded C++ References: Everything is directly editable in Blueprint, providing maximum flexibility and iteration speed.
 - State-of-the-Art Replication System: With timestamp verification, prediction, replay, and lag compensation, allows for easy integration of custom logic.
 - Comprehensive Documentation: Features a dedicated documentation website and in-editor descriptions for every function, event, and property.
 - Basic Steam Integration: Includes a UI for hosting/joining to quickly set up test sessions in a real-world network environment.
 - Suitable for Blueprint-only, C++, and mixed development.
 
Network Replicated: Yes (Listen & Dedicated Servers)
Supported Platforms: Win64 (see the
	Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 for info on cross-platform support)V2.0 UE V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
			
				Последнее редактирование модератором: