- Статус
- Оффлайн
- Регистрация
- 25 Ноя 2020
- Сообщения
- 997
- Реакции
- 2,483
V5.6
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Работает, определяя местоположение, скорость, массу и другие свойства физического объекта, к которому он прикреплен, вычисляя аэродинамические силы, которые будут на него действовать, и применяя их в качестве физических импульсов. Может использоваться для моделирования практически любого самолета с неподвижным крылом, а также бомб, ракет и подобных объектов.
Технические детали / Technical Details:
List of Features:
-Lift, drag - uses a curve to vary coefficient depending on angle of attack.-Can simulate lift and drag caused by sideways movement - for vehicles with vertical lifting surfaces.
-Buoyancy - can also simulate balloons and airships.
-Stabilization - Neutral and control trim simulated, can use control curves to vary for realistic stalls.
-Control surfaces - w/ curves to vary control efficiency based on AoA. -Additional lift devices - flaps and spoilers, deployment/retraction time simulated.
-Engine - control curves, thrust redirection for VTOL.
-Dynamic air density - affecting all aerodynamic forces, default curves based on real world measurements included.
-Mach - lift, drag, stability and engine thrust can be varied depending on mach number.
-Ground effect - using raycast against terrain mesh
-Fly-by-wire computer assists.
-Guidance - automatically adjust controls to steer towards target vector using PID controller.
-Linear mode - optional unrealistic mode for more "slidey" arcade physics.
-Code plugin - works in both C++ and blueprint-only projects.
-Can run in physx substep to increase accuracy.
-Net movement replication with smoothing and jitter filter.
-Complete blueprint integration - all variables can be read and changed.
-No hardcoded parameters.
-Includes bonus very simple raycast landing gear simulation
-Full source code included.
-Lift asymmetry simulation (new in 2.30)
Intended Platforms: Desktop
Platforms Tested: Windows, Linux
Documentation Included: No
Important/Additional Notes: Multiplayer world origin rebasing is only supported in UE4.14+
V3.32 UE V5.6
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V3.31 UE V5.5
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V3.23 UE V5.4
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V3.23 UE V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: