«Unigine Developer»
-
Автор темы
- #1
V5.3 - V5.5
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Трейлер / Trailer:
Работает, определяя местоположение, скорость, массу и другие свойства физического объекта, к которому он прикреплен, вычисляя аэродинамические силы, которые будут на него действовать, и применяя их в качестве физических импульсов. Может использоваться для моделирования практически любого самолета с неподвижным крылом, а также бомб, ракет и подобных объектов.
Технические детали / Technical Details:
List of Features:
-Lift, drag - uses a curve to vary coefficient depending on angle of attack.-Can simulate lift and drag caused by sideways movement - for vehicles with vertical lifting surfaces.
-Buoyancy - can also simulate balloons and airships.
-Stabilization - Neutral and control trim simulated, can use control curves to vary for realistic stalls.
-Control surfaces - w/ curves to vary control efficiency based on AoA. -Additional lift devices - flaps and spoilers, deployment/retraction time simulated.
-Engine - control curves, thrust redirection for VTOL.
-Dynamic air density - affecting all aerodynamic forces, default curves based on real world measurements included.
-Mach - lift, drag, stability and engine thrust can be varied depending on mach number.
-Ground effect - using raycast against terrain mesh
-Fly-by-wire computer assists.
-Guidance - automatically adjust controls to steer towards target vector using PID controller.
-Linear mode - optional unrealistic mode for more "slidey" arcade physics.
-Code plugin - works in both C++ and blueprint-only projects.
-Can run in physx substep to increase accuracy.
-Net movement replication with smoothing and jitter filter.
-Complete blueprint integration - all variables can be read and changed.
-No hardcoded parameters.
-Includes bonus very simple raycast landing gear simulation
-Full source code included.
-Lift asymmetry simulation (new in 2.30)
Intended Platforms: Desktop
Platforms Tested: Windows, Linux
Documentation Included: No
Important/Additional Notes: Multiplayer world origin rebasing is only supported in UE4.14+
V3.31 UE V5.5
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V3.23 UE V5.4
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
V3.23 UE V5.3
Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.
Последнее редактирование: