Модератор раздела "Читы для RUST"
-
Автор темы
- #1
После нескольких недель добавления новых вещей, исправления ошибок и интенсивного тестирования мы рады объявить о выпуске нашего большого обновления, включающего некоторые существенные изменения в чите.
Вот небольшой предварительный просмотр самых важных частей:
Добавлен небезопасный LUA-API, включающий большинство частей FFI
Значительно улучшена читерская производительность
Исправлены почти все известные ошибки
И последнее, но не менее важное: у нас также есть распродажа, чтобы компенсировать долгое время без каких-либо обновлений до 07.06.2020 00:00.
Prices during Sale:
ev0lve CS:GO
- 1 Month: 14,99€19,99€
- 3 Months: 39,99€49,99€
- 6 Months: 74,99€89,99€
- 12 Months: 124,99€149,99€
Changes:
- automated multipoint selection and removed options accordingly
- changed fakelag "on weapon switch" => "on weapon action"
- added alternate fakelag value
- reworked esp style
Improvements:
- overall responsiveness
- performance
- resolver
- ragebot
- hitscan
Fixes:
- grenades thrown while fakelagging will no longer land on the ground
- impacts are now shown with correct brightness when using nightmode
- prediction issue which caused problems when rage cheating
- models in buymenu and endscreen showing wrong animations
- rare edgecase where nosmoke did not apply immediately
- autorevolver shooting prematurely on low fps
- game interpolation issues caused by valve
- game stuttering when using fakelag
- most animation issues
Lua:
added forwards:
- on_key_pressed(key_code, is_char)
- on_game_event(event)
added types:
- http
-- http.get(url, receive_callback)
-- http.post(url, parameters, receive_callback)
- database
-- database.load(key, table)
-- database.save(key, table)
added functions/variables:
- user_cmd.sidemove
- user_cmd.forwardmove
- utils.find_interface(string module, string interface_name)
- utils.find_pattern(string module, string pattern)
- entity:get_icon_name()
- entity:get_prop_string()
- game_event:get_name()
- vec3:length2d()
- flag:shiftR(amount)
- flag:shitfL(amount)
- flag:get()
- renderer.draw_icon(pos_x, pos_y, color, icon_str, height)
- renderer.draw_weapon(pos_x, pos_y, color, weapon_str, height)
- renderer.get_icon_width(icon_str, height)
- renderer.get_weapon_width(weapon_str, height)
removed namespaces:
- icons
removed functions:
- user_cmd:get_forwardmove()
- user_cmd:get_sidemove()
Вот небольшой предварительный просмотр самых важных частей:
Добавлен небезопасный LUA-API, включающий большинство частей FFI
Значительно улучшена читерская производительность
Исправлены почти все известные ошибки
И последнее, но не менее важное: у нас также есть распродажа, чтобы компенсировать долгое время без каких-либо обновлений до 07.06.2020 00:00.
Prices during Sale:
ev0lve CS:GO
- 1 Month: 14,99€
- 3 Months: 39,99€
- 6 Months: 74,99€
- 12 Months: 124,99€
Changes:
- automated multipoint selection and removed options accordingly
- changed fakelag "on weapon switch" => "on weapon action"
- added alternate fakelag value
- reworked esp style
Improvements:
- overall responsiveness
- performance
- resolver
- ragebot
- hitscan
Fixes:
- grenades thrown while fakelagging will no longer land on the ground
- impacts are now shown with correct brightness when using nightmode
- prediction issue which caused problems when rage cheating
- models in buymenu and endscreen showing wrong animations
- rare edgecase where nosmoke did not apply immediately
- autorevolver shooting prematurely on low fps
- game interpolation issues caused by valve
- game stuttering when using fakelag
- most animation issues
Lua:
added forwards:
- on_key_pressed(key_code, is_char)
- on_game_event(event)
added types:
- http
-- http.get(url, receive_callback)
-- http.post(url, parameters, receive_callback)
- database
-- database.load(key, table)
-- database.save(key, table)
added functions/variables:
- user_cmd.sidemove
- user_cmd.forwardmove
- utils.find_interface(string module, string interface_name)
- utils.find_pattern(string module, string pattern)
- entity:get_icon_name()
- entity:get_prop_string()
- game_event:get_name()
- vec3:length2d()
- flag:shiftR(amount)
- flag:shitfL(amount)
- flag:get()
- renderer.draw_icon(pos_x, pos_y, color, icon_str, height)
- renderer.draw_weapon(pos_x, pos_y, color, weapon_str, height)
- renderer.get_icon_width(icon_str, height)
- renderer.get_weapon_width(weapon_str, height)
removed namespaces:
- icons
removed functions:
- user_cmd:get_forwardmove()
- user_cmd:get_sidemove()
Последнее редактирование: