Гайд Продолжение. вбе(партикли)

use_particle_fow УБРАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Последнее редактирование:
use_particle_fow УБРАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!
У particle property есть флаг, отвечающий за рендер в тумане. У particle collection тоже можно зафорсить. Так что это не проблема. Не понимаю, почему кто-то держит что-то на конварах, если вольво спокойно могут чекать включенные конвары с сервера. Тут никто не спуфает конвары как в ксго, чтобы сервак не мог их видеть.
 
use_particle_fow УБРАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!
там же вроде чето писали про хук SetRenderingEnabled почитай попробуй посмотри, вроде работает
1677088097991.png

P.S.
дамп обновил
Feb 22 2023 дамп(версия игры от Feb 21 2023)
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Последнее редактирование:
  • Мне нравится
Реакции: og
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
use_particle_fow УБРАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!

95 функа у CParticleCollection. Так даже больше партиклей рисуется, чем через конвар.

C++:
Expand Collapse Copy
void hkSetRenderingEnabled(CParticleCollection* thisptr, bool state) {
    oSetRenderingEnabled(thisptr, true);
}
 
Так, господа, чё по SetControlPoint? В витейбле его не наблюдаю, рядом похожая функция с циклом, но это SetControlPointObject
Оно теперь не виртуальное?


А, не, в CNewParticleEffect тот же индекс используется. Просто там как-то реструктуризировали и оно вызывает другую функцию с доп. аргументом
 
Последнее редактирование:
does any 1 found any good / non ugly m_iTaggedAsVisibleByTeam cuz iam trying to use it and it ALWAYS giving me value of 4 ?
 
does any 1 found any good / non ugly m_iTaggedAsVisibleByTeam cuz iam trying to use it and it ALWAYS giving me value of 4 ?
You can't use it w/o hooking netvar. It always overrided to default value no matter of what. You should read this one post made by Liberalist (https://yougame.biz/threads/139802/page-8#post-3127270)

NetworkFieldChangeCallback_t aint fully since there alot more in it params and it wont catch netvars on creating but still better then nothing
 
я так понимаю что они убрали m_ITaggedAsVisible из DotaBaseNpc? есть какие-то методы на вбе?
 
I understand that they removed m_ITaggedAsVisible from DotaBaseNpc? are there any methods on vbe?
Visibility by Enemy – How It Actually Works Quick clarification on how the “Visible by Enemy” feature works now – especially since some of you noticed that older versions don't behave the same way anymore. 1. Stat Item RequiredMake sure you have at least one stat item in your inventory (like Wraith Band, Bracer, or Null Talisman).Why? Because visibility is detected by watching for stat updates. These updates only happen on the enemy's side when you become visible, and they rely on having something that affects your stats. 2. Visibility Timer (0.5s – 5s)There's a timer setting in the panel that controls how long you must be visible before it gets detected and displayed.0.5s → super responsive, fast feedback.5s → slower, filters out short flickers like random ward vision or creep aggro. Important Note:Valve has changed the way visibility data is handled in their API, which is why older versions of the function doesn't work anymore.This has nothing to do with Melonity itself — the feature is working as intended, but it depends on the new visibility logic and updated memory reading patterns

PS : it is copy pasted from melonity.
 
@Liberalist they have have changed the VBE completely do u know another way of doing it ?
 
Did they do something with Ring Particle? I dont seem to be able to set control index to the proper one. VMT Index is 0x80 correct?

"particles/ui_mouseactions/selected_ring.vpcf";

I mean it draws well, but I cannot change the radius of the circle. It is always something like 200--300 and doesnt go further
 
Did they do something with Ring Particle? I dont seem to be able to set control index to the proper one. VMT Index is 0x80 correct?

"particles/ui_mouseactions/selected_ring.vpcf";

I mean it draws well, but I cannot change the radius of the circle. It is always something like 200--300 and doesnt go further
ну другую партиклю попробуй - например которая радиус/каст рейндж абилок показывает когда на них наводишь
 
Назад
Сверху Снизу