Подведи собственные итоги года совместно с YOUGAME и забери ценные призы! Перейти

What are the best angles to resolve?

Забаненный
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Июл 2020
Сообщения
137
Реакции
13
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Hi, its me again. I want to ask you what are the best angles to resolve, because im pretty new in the csgo hvh scene and c++ coding in general. It will be just phenomenal if you help me in any sort.

Edit: Added angles: -+90; -+58; -+29;

Also please say y axes or x axes

Edit: Switched to weave source, because im having difficulties with pandora
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
+- 60 and detect side + resolver logic
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Hi, its me again. I want to ask you what are the best angles to resolve, because im pretty new in the csgo hvh scene and c++ coding in general. It will be just phenomenal if you help me in any sort.

Edit: Added angles: -+90; -+58; -+29;

Also please say y axes or x axes
you got me wondering what the actual fuck are you thinking? this is not 2k18
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Stop being a idiot and doing things that you don't know how to do. It is simple. You are a begginer, doing a resolver that is really decent isn't something easy.You need to understand the game and his respective engine, to really know what the hell you are doing. If you plan to use randombruteforce, you should just don't do a resolver and focus on safepoint. You can easily achieve it by +60 and -60 in the player original (non-resolved) animation). After that you see the points that they got in common and give preference to them. Really simple and more useful that this shit that you call "resolver".
 
Назад
Сверху Снизу