-
Автор темы
- #1
я тут чета намудрил и дт + авто пик в кряке пиздец быстрый стал
Вложения
-
675 байт Просмотры: 506
Последнее редактирование:
добавлю в корд свой тогдану давай выкладывай
Давай ;3я тут чета намудрил и дт + авто пик в кряке пиздец быстрый стал
ладно щас залью ток допилю егоДавай ;3
добавилДавай ;3
добоваил в темуну давай выкладывай
this is just a simple doubletap recharge thing...I'm the couple here and dt q auto rush in the quack fuck fast became
Нотепад++ начни программировать прямо сейчас
i'll use your tips, thanksthis is just a simple doubletap recharge thing...
You do not need to use the override tolerance and shift thing.
ALSO WTF???
Посмотреть вложение 133361
Посмотреть вложение 133360
You didnt even change it properly.
My tips:
Option 1) to do fast peek, try to enable dt, let it recharge then when u peek disable it, it will teleport you like 2 meters
Option 2) You can also try to disable the recharge of the dt and enable it very fast, didnt try it, But i think it might be somewhat good, might double you to like 3-4 meters?
Figure that out in a javascript, and there u go, made a p2c javascript$
happy to hear thati'll use your tips, thanks
Yes, i keep telling people the overridetolerance function doesnt work anymore in v3...в теме написано, что скрипт для кряка, хотя тут использованы функции, поддерживаемые только оригинальным вантапом
function teleport() {
var user = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("userid"));
var local = Entity.GetLocalPlayer();
var is_charged = Exploit.GetCharge()
if(user == local && is_charged == 1) {
Exploit.DisableRecharge();
Exploit.EnableRecharge();
}
}
function unloadteleport() {
Exploit.EnableRecharge();
}
Cheat.RegisterCallback("weapon_fire", "teleport");
Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadteleport");
function teleportragebot() {
var is_charged = Exploit.GetCharge()
if (is_charged == 1) {
Exploit.DisableRecharge();
Exploit.EnableRecharge();
}
}
function unloadragebot() {
Exploit.EnableRecharge();
}
Cheat.RegisterCallback("ragebot_fire", "teleportragebot");
Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadragebot");
+repYes, i keep telling people the overridetolerance function doesnt work anymore in v3...
Anyways, if you want a start up to the "teleport on peek" thingy
here is a example:
// not sure if it works, just made it quicklyJavaScript:function teleport() { var user = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("userid")); var local = Entity.GetLocalPlayer(); var is_charged = Exploit.GetCharge() if(user == local && is_charged == 1) { Exploit.DisableRecharge(); Exploit.EnableRecharge(); } } function unloadteleport() { Exploit.EnableRecharge(); } Cheat.RegisterCallback("weapon_fire", "teleport"); Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadteleport");
If that doesnt work, i might be mistaken and you would want to work with ragebot fire to make it sync with the rage bot.
Good luck :DJavaScript:function teleportragebot() { var is_charged = Exploit.GetCharge() if (is_charged == 1) { Exploit.DisableRecharge(); Exploit.EnableRecharge(); } } function unloadragebot() { Exploit.EnableRecharge(); } Cheat.RegisterCallback("ragebot_fire", "teleportragebot"); Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadragebot");
If you have any problems, dm me <stephan.js/>#6609
brackets начни программировать прямо сейчасНотепад++ начни программировать прямо сейчас
спащено?хмм.....в теме написано, что скрипт для кряка, хотя тут использованы функции, поддерживаемые только оригинальным вантапом
Разницы не заметилна сколько фаст пик быстрый?)
Проект предоставляет различный материал, относящийся к сфере киберспорта, программирования, ПО для игр, а также позволяет его участникам общаться на многие другие темы. Почта для жалоб: admin@yougame.biz