JS-скрипт JS fast peek otc3

Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Ноя 2020
Сообщения
325
Реакции[?]
61
Поинты[?]
0
я тут чета намудрил и дт + авто пик в кряке пиздец быстрый стал
 

Вложения

Последнее редактирование:
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Янв 2021
Сообщения
183
Реакции[?]
94
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
30 Ноя 2020
Сообщения
325
Реакции[?]
61
Поинты[?]
0
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
4 Фев 2019
Сообщения
77
Реакции[?]
21
Поинты[?]
0
I'm the couple here and dt q auto rush in the quack fuck fast became
this is just a simple doubletap recharge thing...
You do not need to use the override tolerance and shift thing.

ALSO WTF???

1614068865577.png

1614068855477.png

You didnt even change it properly.

My tips:
Option 1) to do fast peek, try to enable dt, let it recharge then when u peek disable it, it will teleport you like 2 meters
Option 2) You can also try to disable the recharge of the dt and enable it very fast, didnt try it, But i think it might be somewhat good, might double you to like 3-4 meters?

Figure that out in a javascript, and there u go, made a p2c javascript$
 
Последнее редактирование:
Дизайнер
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Авг 2017
Сообщения
1,931
Реакции[?]
2,258
Поинты[?]
146K
Товары в продаже
1
this is just a simple doubletap recharge thing...
You do not need to use the override tolerance and shift thing.

ALSO WTF???

Посмотреть вложение 133361

Посмотреть вложение 133360

You didnt even change it properly.

My tips:
Option 1) to do fast peek, try to enable dt, let it recharge then when u peek disable it, it will teleport you like 2 meters
Option 2) You can also try to disable the recharge of the dt and enable it very fast, didnt try it, But i think it might be somewhat good, might double you to like 3-4 meters?

Figure that out in a javascript, and there u go, made a p2c javascript$
i'll use your tips, thanks
 
Дизайнер
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Авг 2017
Сообщения
1,931
Реакции[?]
2,258
Поинты[?]
146K
Товары в продаже
1
в теме написано, что скрипт для кряка, хотя тут использованы функции, поддерживаемые только оригинальным вантапом
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
4 Фев 2019
Сообщения
77
Реакции[?]
21
Поинты[?]
0
в теме написано, что скрипт для кряка, хотя тут использованы функции, поддерживаемые только оригинальным вантапом
Yes, i keep telling people the overridetolerance function doesnt work anymore in v3...

Anyways, if you want a start up to the "teleport on peek" thingy
here is a example:

JavaScript:
function teleport() {
    var user = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("userid"));
    var local = Entity.GetLocalPlayer();
    var is_charged = Exploit.GetCharge()

    if(user == local && is_charged == 1) {
        Exploit.DisableRecharge();
        Exploit.EnableRecharge();
    }
}

function unloadteleport() {
    Exploit.EnableRecharge();
}

Cheat.RegisterCallback("weapon_fire", "teleport");
Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadteleport");
// not sure if it works, just made it quickly

If that doesnt work, i might be mistaken and you would want to work with ragebot fire to make it sync with the rage bot.

JavaScript:
function teleportragebot() {
    var is_charged = Exploit.GetCharge()

    if (is_charged == 1) {
        Exploit.DisableRecharge();
        Exploit.EnableRecharge();
    }
}

function unloadragebot() {
     Exploit.EnableRecharge();
}

Cheat.RegisterCallback("ragebot_fire", "teleportragebot");
Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadragebot");
Good luck :D

If you have any problems, dm me <stephan.js/>#6609
 
Дизайнер
Статус
Оффлайн
Регистрация
18 Авг 2017
Сообщения
1,931
Реакции[?]
2,258
Поинты[?]
146K
Товары в продаже
1
Yes, i keep telling people the overridetolerance function doesnt work anymore in v3...

Anyways, if you want a start up to the "teleport on peek" thingy
here is a example:

JavaScript:
function teleport() {
    var user = Entity.GetEntityFromUserID(Event.GetInt("userid"));
    var local = Entity.GetLocalPlayer();
    var is_charged = Exploit.GetCharge()

    if(user == local && is_charged == 1) {
        Exploit.DisableRecharge();
        Exploit.EnableRecharge();
    }
}

function unloadteleport() {
    Exploit.EnableRecharge();
}

Cheat.RegisterCallback("weapon_fire", "teleport");
Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadteleport");
// not sure if it works, just made it quickly

If that doesnt work, i might be mistaken and you would want to work with ragebot fire to make it sync with the rage bot.

JavaScript:
function teleportragebot() {
    var is_charged = Exploit.GetCharge()

    if (is_charged == 1) {
        Exploit.DisableRecharge();
        Exploit.EnableRecharge();
    }
}

function unloadragebot() {
     Exploit.EnableRecharge();
}

Cheat.RegisterCallback("ragebot_fire", "teleportragebot");
Cheat.RegisterCallback("Unload", "unloadragebot");
Good luck :D

If you have any problems, dm me <stephan.js/>#6609
+rep
 
shit coder
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Ноя 2019
Сообщения
132
Реакции[?]
17
Поинты[?]
0
Хатчу неверлус
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Апр 2019
Сообщения
174
Реакции[?]
16
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Сверху Снизу