V4.26 Трейлер/Trailer: Magic Map Material & Maker (M⁴) создавался с учетом кинематографического качества и простоты использования. Это набор инструментов Terrain Toolkit для использования с ЛЮБЫМ ландшафтом Unreal Engine 4, в котором используются новейшие технологии для достижения готовых к работе результатов в кратчайшие сроки. Просто загрузите карту высот из любого источника (Houdini, World Creator 2, World Machine и т. Д.), Начните лепить в редакторе или используйте предоставленный Procedural Terrain Creator, и M⁴ Auto Materials мгновенно применит точное текстурирование ко всем значимым участки местности. Procedural Terrain Generator: Важное примечание: растения, показанные в видеоролике с демонстрацией продуктов, взяты с других торговых площадок и не включены в этот пакет, они предназначены только для демонстрационных целей. Отдельная листва на основе фотограмметрии, а также многое другое будет включено в M⁴ позже. Обучающие материалы / Video Tutorials: Getting started using the auto materials Creating a new landscape paint layer Migrating to a separate project & starting a new level Технические детали / Technical Details: Current Features: • Advanced Auto Material Texturing • Terrain & Foliage Trail Systems with Multiplayer Support • M⁴ Splat Map Baker – easily create Splat Maps in Engine • Third Party Splat/Heat Map Support – Houdini, World Machine & World Creator 2 etc. • 70+ Textures in total with a resolution of 2K or 4K • Three Biome Presets – Desert, Tundra, Island • Three Hand-Made Landscapes – five showcase maps in total • Procedural Terrain Creator – generate an infinite number of terrains at up to 8k in resolution • M⁴ Material Blueprint – for easy management of Presets and Materials • Three Versions of the Materials per Biome – Automatic, Runtime Virtual Texturing Based, Splat Map Baked • Togglable Performance Functions with multiple Performance Presets • Procedural Placement Systems for Foliage – using Landscape Grass Type • Easy Texture Swapping via Material Instances – great for use with the Megascans library • A 14 Layer Painting System for each Biome with Multi-Biome Support • Full Featured Materials with On/Off Switches – Tri & Bi Planar Projection, Far & Near Based Texturing Variations, Distance Based Displacement & Tessellation, Height & HD Noise Transition Blending, Tiling Reduction settings, and much more Terrain Gen Limitations: Link Roadmap: Link Documentation: Link V4.26 Скрытое содержимое V1.5.5 V4.27 Скрытое содержимое