V4.26 - V4.27, V5 https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/oceanology Трейлер / Trailer: Центральным элементом нашей модели является точное и эффективное описание морской поверхности, основанное как на передовых результатах океанографии, так и на передовых методах трехмерных вычислений. Математическая волна океанологии в реальном времени Производительность в реальном времени (120 кадров в секунду) достигается на настольных компьютерах и игровых консолях. Технические детали / Technical Details: Gerstner wave Quadtree Water cut off effect Infinite ocean in real time Buoyancy Transparency Subsurface scattering New distance field mask Underwater Volume separation Caustics / Light function Foam Generator Levels of Detail Specific Buoyancy Control Boat and box configured with buoyancy Specular / UE4 Specular / Specular BRDF Custom Refraction Shore Line Droplets Surface Fluid density Game or simulation buoyancy selector Tessellation Distance Boat with controls set Coastal effect Landscape Modulation swimming system Local ocean is experimental More information in the community Версия 5.0.7 V4.26 Скрытое содержимое Версия 5.1.0. V4.27 Скрытое содержимое Версия 5.1.1 V5.0.0 Скрытое содержимое