Исходник NightMode (Fixed?)

[censored]
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Июл 2017
Сообщения
152
Реакции[?]
39
Поинты[?]
0
Just got a working Night Mode for my paste finally... I couldn't get the other one working so I fixed it and I think alot of other people couldn't get it to work too so, I hope this works for you :)

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.




Update: Fixed Night Mode lag. If you had it toggled in the menu it would print some errors to the console, but now it won't :)

Код:
void NightMode()
{
    static bool bPerformed = false, bLastSetting;
    if (Settings.GetSetting(Tab_Visuals, Visuals_NightMode)) {
        ConVar* r_drawspecificstaticprop = Interfaces.g_ICVars->FindVar("r_drawspecificstaticprop");
        SpoofedConvar* r_drawspecificstaticprop_s = new SpoofedConvar(r_drawspecificstaticprop);
        r_drawspecificstaticprop_s->SetInt(0);
        if (!bPerformed)
        {
            for (MaterialHandle_t i = Interfaces.pMaterialSystem->FirstMaterial(); i != Interfaces.pMaterialSystem->InvalidMaterial(); i = Interfaces.pMaterialSystem->NextMaterial(i))
            {
                IMaterial *pMaterial = Interfaces.pMaterialSystem->GetMaterial(i);

                if (!pMaterial)
                    continue;

                if (strstr(pMaterial->GetTextureGroupName(), "World")) {
                    pMaterial->ColorModulate(0.035, 0.035, 0.035);
                }
                if (strstr(pMaterial->GetTextureGroupName(), "StaticProp")) {
                    pMaterial->ColorModulate(0.12, 0.12, 0.12);
                }
                if (strstr(pMaterial->GetTextureGroupName(), "Model")) {
                    pMaterial->ColorModulate(0.40, 0.40, 0.40);
                }
                bPerformed = true;
            }
        }
    }
    if (bLastSetting != bLastSetting) {
        bLastSetting = bLastSetting;
    bPerformed = false;
        }
    }
 
Последнее редактирование:
Модератор форума
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Дек 2016
Сообщения
2,389
Реакции[?]
1,881
Поинты[?]
36K
Код:
    void RunZeusTrigger(CPlayer* me, CUserCmd* cmd)
    {

        int enabled;
        CPlayer* pLocal = Interface.EntityList->GetClientEntity<CPlayer>(Interface.Engine->GetLocalPlayer());

        ConVar* r_drawspecificstaticprop = Interface.CVar->FindVar("r_drawspecificstaticprop");
        SpoofedConvar* r_drawspecificstaticprop_s = new SpoofedConvar(r_drawspecificstaticprop);
        r_drawspecificstaticprop_s->SetInt(0);

        static auto sv_skyname = Interface.CVar->FindVar("sv_skyname");
        sv_skyname->nFlags &= ~(1 << 14);

        for (MaterialHandle_t i = Interface.MatSystem->FirstMaterial(); i != Interface.MatSystem->InvalidMaterial(); i = Interface.MatSystem->NextMaterial(i))
        {
            IMaterial* pMaterial = Interface.MatSystem->GetMaterial(i);

            if (!pMaterial)
                continue;

            if (strstr(pMaterial->GetTextureGroupName(), "Model")) {
                pMaterial->ColorModulate(0.60, 0.60, 0.60);
            }

            if (strstr(pMaterial->GetTextureGroupName(), "World"))
            {
                sv_skyname->SetValue("sky_csgo_night02");
                pMaterial->SetMaterialVarFlag(MATERIAL_VAR_TRANSLUCENT, false);
                pMaterial->ColorModulate(0.1, 0.1, 0.1);
            }

            if (strstr(pMaterial->GetTextureGroupName(), "StaticProp"))
            {
                pMaterial->ColorModulate(0.3, 0.3, 0.3);
            }
        }
    }
 
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Сен 2017
Сообщения
32
Реакции[?]
5
Поинты[?]
0
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
can u tell me where to put it ?
 
Сверху Снизу