UE5 Asset AI Behavior Toolkit

Пользователь
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
275
Реакции
643
AIBT.jpg


V5.0-5.6
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер / Trailer:

Технические детали / Technical Details:
Number of Blueprints: 69
List of Features:
  • Powerful and flexible Behavior State system
  • Includes 11 built-in Behavior states (Idle, Follow, Flee, Patrol, Seek, AttackMelee, AttackRanged, Defend, Hit, Investigate)
  • Create any type of NPCs ranging from Civilians, Animals, Companions, Enemies and even Badass Bosses, and more!
  • Easy to integrate with it's plug-and-play nature. Just add a component!
  • Includes 7 built-in Triggers (OnSight, LoseSight, Message, Delay, WithinDistance, BeyondDistance, Health)
  • Behavior Chaining lets you create cohesive and complex AI behaviors
  • Add animations and audio with ease!
  • Easily extend or create your own AI Behaviors and Triggers
  • Create believable and living worlds using Workspaces Actor
  • Parkour system for AI
  • Patrol waypoint system for AI
  • Path Corner actors for triggering AI tasks and events in the scene
  • AI Spawner to dynamically spawn AI characters
  • Blueprints and Behavior Tree based
  • Includes health and damage system
  • Example RPG, Shooter, Stealth, and Flying AI
  • AI Parkour system and Ladder system
  • Rootmotion animation blueprints
  • Multiplayer support
  • Now supports Unreal Engine 5.
  • Replaced old mannequin with new Manny from UE5 samples.
  • Updated all animation blueprints based on new UE5 standard.
  • NEW: Directional hit reactions.
  • NEW: Turn in-place logic.
  • NEW: AI changes targets when attacked by different actor.
  • Improved Attack Melee logic.
  • Improved Defend state's strafing logic.
  • Optimized random location query.
  • Added a "Command Forget All" to NPC_Base.
  • Refactored damage and health system.
  • Refactored projectile and grenade logic.
  • Fixed an issue with workspace transitions in multiplayer.
  • Fixed a bug where grenade throwing was being interrupted by reload.
  • Fixed a bug where aim offset was incorrect in multiplayer.
  • Fixed an issue where parkour anims were not being replicated to client.
  • Other smaller fixes and adjustments specifically for UE5 compatibility.

Intended Platform: Desktop, Console, Mobile
Platforms Tested: Windows
Documentation Included:
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


ASSET

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
к IWALS (https://yougame.biz/threads/257723/) подключил для создания компаньона. Залазит за мной везде, но слазить / спрыгивать не хочет. У кого как, вышло соединить?

Поделитесь пожалуйста, файлами, если у кого-то есть рабочая комбинация IWALS с ИИ, который может везде подниматься за нашим персонажем и спускаться / спрыгивать. Неважно с помощью чего конкретно ИИ-компаньон, главное рабочий чтобы. Быть может кто-то это с внутренним ai IWALS'а самого сделал даже
 
У кого-нибудь есть версия 1.9.5?
 
Назад
Сверху Снизу