UE5 Plugin Ascent Combat Framework (ACF) V3.1 - C++ Action RPG Creator

Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
4,445
Реакции[?]
4,140
Поинты[?]
2M
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Sample project v3.2 UE v5.1 Переехал в папку с плагином 👆
(возможно кривой, у меня крашится при загрузке)
 
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Update V3.3 UE V5.2 + Sample V3.3
The new sample with:
  • Mantle & Vault System
  • Improved Locomotion with Forward Facing
  • Improved hit animations
  • Revive Function to help creating Respawn flows (resets player bIsAlive and Health) and preventing item destroy on death
Bugfix:
  • Fix VFX replication for shooting
  • Fix Aim during crouch issue
  • fix jittering during dodges in non flat surfaces
  • fix warp in walk back l/r animation
  • World Item not saved issue

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Ascent Combat Framework (ACF) V3.4 - C++ Action RPG Creator

Update V3.4 UE V5.3 + Sample project V3.4

ACF V3.4

  • NEW FEATURE: Swimming
  • Improved damage feedback with Red Material (can be disabled)
  • BUGFIX: Rotation jitering in aiming in multiplayer
  • BUGFIX: Mantle sometime not replicationg location properly
  • Added a lot of new functions and dispatchers to Equipment Component and Statistics Component for UI
  • NEW FEATURE: New area damage spell + support for area damages within CollisionsComponent
  • Pickups and world items can now have Currencies
  • NEW FEATURE: Impacts manager that depends on the hit material for any kind of damage
  • Improved Shooting & accuracy for
  • Added Unarmed Combat to the Sample Project
  • Added ACF Assistant widget (to be expanded)
  • Attached projectiles can now be picked up again

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Янв 2023
Сообщения
10
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
При запуске крашиться семпл-проект с ошибкой на AdvancedRpgSystem, в чёим может быть причина?
 
Последнее редактирование:
Пользователь
Статус
Онлайн
Регистрация
3 Июл 2023
Сообщения
61
Реакции[?]
159
Поинты[?]
164K
При запуске крашиться семпл-проект с ошибкой на AdvancedRpgSystem, в чёим может быть причина?
Сбрось скрин или скопируй текст ошибки - тогда все будет ясно. Я тестировал в работе с 5.3 - работают все заявленные функции. Без крошек. Но я делал рекомпил перед запуском.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
2 Янв 2023
Сообщения
10
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
вот такая ошибка
Сбрось скрин или скопируй текст ошибки - тогда все будет ясно. Я тестировал в работе с 5.3 - работают все заявленные функции. Без крошек. Но я делал рекомпил перед запуском.
как сделать рекомпил?
 

Вложения

Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
3 Июн 2023
Сообщения
651
Реакции[?]
1,354
Поинты[?]
1M
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
V3.5 не появилось?
 
Пользователь
Статус
Оффлайн
Регистрация
14 Янв 2021
Сообщения
254
Реакции[?]
591
Поинты[?]
302K
Ascent Combat Framework (ACF) V3.5 - C++ Action RPG Creator

V3.5 UE V5.4 + Sample

ACF 3.5:
  • NEW Status System: add status like poison, froze, buffs, damage over times etc. (thanks Bontakun!)
  • NEW Outline System: highlight current interactables (thanks Primal!)
  • NEW ArmorSkeletalMeshComponent: Add modular naked mody for modular character to be used when without equipment
  • NEW Added ACFLookAt animation node to have your characters automatically look their target
  • NEW Random patrolling functions for AIs
  • Improved AIs with weighted probabilitty for action decision making
  • IMPROVED Group AIs and Group AI MANAGEMENT
  • IMPROVED all the shooting functionalities
  • ADDED Travel Player function in ALS Save & load Subsystem. Automatically autosaves ALL your player / player controller variables when transitioning between maps and reloades them
  • ADDED icons for every action for action bars
  • ADDED Camera fade components for obstacles near the camera
  • ADDED Crouch to Simple ABP
  • ADDED Damage calculation info within the damage classes
  • Full support for metasound
Bugfix:
  • Fixed Vendor crash
  • Fixed Warp attacks sometimes missing the enemy
  • FIxed ai study targed jittering
  • Fixed Load /Save player functions in Save Subststem
  • Fixed a bug occurring when saving and reloading with stat modifier applied
  • Fixed a rotation bug when executing a Combined Animation from the back
  • Fixed Crash during warp
  • Fixed crash when missing currency component
  • Fixed OnItemAdded not firing
  • ACFConsumable constructor is now public
  • Fixed ACFEffectsManagerConstructor
  • FIXED Client chest widget not displaying
  • Proper init for niagara FXs

Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
11 Янв 2023
Сообщения
30
Реакции[?]
34
Поинты[?]
33K
А ссылки на большой набор из более чем 60 видеоуроков которые доступны в discord, случаем нет?
 
Сверху Снизу