Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нём некорректно. Вам необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Сбрось скрин или скопируй текст ошибки - тогда все будет ясно. Я тестировал в работе с 5.3 - работают все заявленные функции. Без крошек. Но я делал рекомпил перед запуском.
Сбрось скрин или скопируй текст ошибки - тогда все будет ясно. Я тестировал в работе с 5.3 - работают все заявленные функции. Без крошек. Но я делал рекомпил перед запуском.
Ascent Combat Framework (ACF) V3.5 - C++ Action RPG Creator
V3.5 UE V5.4 + Sample
ACF 3.5:
NEW Status System: add status like poison, froze, buffs, damage over times etc. (thanks Bontakun!)
NEW Outline System: highlight current interactables (thanks Primal!)
NEW ArmorSkeletalMeshComponent: Add modular naked mody for modular character to be used when without equipment
NEW Added ACFLookAt animation node to have your characters automatically look their target
NEW Random patrolling functions for AIs
Improved AIs with weighted probabilitty for action decision making
IMPROVED Group AIs and Group AI MANAGEMENT
IMPROVED all the shooting functionalities
ADDED Travel Player function in ALS Save & load Subsystem. Automatically autosaves ALL your player / player controller variables when transitioning between maps and reloades them
ADDED icons for every action for action bars
ADDED Camera fade components for obstacles near the camera
ADDED Crouch to Simple ABP
ADDED Damage calculation info within the damage classes
Full support for metasound
Bugfix:
Fixed Vendor crash
Fixed Warp attacks sometimes missing the enemy
FIxed ai study targed jittering
Fixed Load /Save player functions in Save Subststem
Fixed a bug occurring when saving and reloading with stat modifier applied
Fixed a rotation bug when executing a Combined Animation from the back