Clantag doesnt work after map change

Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Май 2020
Сообщения
30
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
Hi, like title says. If i turn on clantag everything is alright until map change .. When map is changed clantag won't even show up
Im using CSGOSIMPLE
My code:

void Clantag ()
{

static bool restore = false;
static float lastchangetime = 0.0;
if (g_Options.misc_clantag && g_LocalPlayer) {

if (g_GlobalVars-> curtime + (GetFullLatency () / 2) - lastchangetime> = 0.35f)
{

std :: string TAG;

if (g_Options.misc_customclan && g_Options.customclan && g_Options.customclan [0] && g_Options.misc_clantaga)
TAG = g_Options.customclan;
else
if (! g_Options.misc_customclan)
TAG = _xor _ ("Hook.cc") .c_str ();
else
TAG = _xor_ ("") .c_str ();

Utils :: SetClantag (TAG.substr (0, int (g_GlobalVars-> curtime + (GetFullLatency () / 2))% TAG.length ()). C_str ());
lastchangetime = (g_GlobalVars-> curtime + (GetFullLatency () / 2));
restore = true;
}
}
else if (restore) {
restore = false;
Utils :: SetClantag ("");
}

}
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
10 Май 2020
Сообщения
30
Реакции[?]
1
Поинты[?]
0
I tried change this if (g_GlobalVars-> curtime + (GetFullLatency () / 2) - lastchangetime> = 0.35f) for this fabs(g_GlobalVars->curtime + (GetFullLatency() / 2) - lastchangetime) >= 0.35f. But there is issue with lagging and also if u try to use legit aa (desync) it wont work when clantag is on but will work when tag is off.
 
Статус
В этой теме нельзя размещать новые ответы.
Сверху Снизу