Подпишитесь на наш Telegram-канал, чтобы всегда быть в курсе важных обновлений! Перейти

UE4 Asset Dynamic Combat System Bundle + Advanced Locomotion System (Merged)

1-1920x1080-c9d9a4fb1b522613e4d03ea0c73900f9.png


Based on:
[URL unfurl = "true"]
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
[/ URL]
[URL unfurl = "true"]
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
[/ URL]

Technical Details:
Dynamic Combat System Bundle:

Number of Animations: 148
  • 88 Locomotion Animations (8 Blendspaces)
  • 60 Additional Animations (Attack / GetHit / Roll etc.)
Number of Blueprints: 186
  • Number of Actor Components: 16
  • Number of Blueprint Interfaces: 16
  • Number of Widget Blueprints: 22
  • Number of Animation Blueprints: 5
  • Number of Behavior Tree Nodes: 18
  • Number of Anim Notifies: 15
  • Number of Item Blueprints: 69
  • Number of Ability Blueprint: 25
Number of Sound Cues: 26
Number of Particle Systems: 22

Advanced Locomotion System:
  • 1 Base_Character BP with 1 child.
  • 1 AnimBP for all animation.
  • 1 Player Controller and 3 Widgets for easy debugging functionality.
  • 1 Player Camera Manager with an additional AnimBP for the camera system
  • 4 Interfaces for easy communication between all the main systems.
  • 1 Data Table and multiple curves , structs , and enums used throughout the systems.
  • 1 new AnimMan character mesh with accompanying physics asset, great for prototyping, with easy coloring functionality (within child bp).
  • Over 100 key-framed Animation Examples with cycles, poses transitions, and more.
Hidden content
its really good system
In the meantime, there is no need to worry about it. ”
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
А это прям 100% мердж? Все механики, без компромиссов?
 
модели типа Gkight или Light warrior работают нормально, а модели paragon и character creator вылетают
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
что делать? биюсь уже нескольк дней
В таких случаях нужно чтобы идеально название и расположения костей совпадало.Я обычно лишнее в блендаре удаляю.
 
В таких случаях нужно чтобы идеально название и расположения костей совпадало.Я обычно лишнее в блендаре удаляю.
А кости в самом unreal можно редактировать?
 
Sabem me informar se alguma das animações do ALS ficou quebrada? Eu segui um tutorial tempos atrás, mas tive problemas na hora de fazer o personagem subir escadas...
Equeci de perguntar. Alguém já tentou trocar o manequin da unreal por um personagem do DAZ com esse bundle?
 
Последнее редактирование:
Назад
Сверху Снизу