soft Sketchfab Ripper 1.18.3 ( 2024 - Updated )

Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Апр 2024
Сообщения
12
Реакции[?]
7
Поинты[?]
7K
New September update FREE for all!!

  • Can now get really HQ textures (8K), from multiple servers.
  • Better accuracy when downloading small textures. Grabs them all, including 32x32 ones.
  • Better accuracy when downloading big textures, searching them through 4 new additional servers.
  • Heavily optimized the unscrambling logic, changing most parts and starting from scratch, leading to a much cleaner and smaller code.
  • sfConfig server has finally been added, now having 2 methods of token validation in case a new Sketchfab update is released.
  • key2 fetching is done much quicker than before and updates are not required as everything is built-in now.
  • More deeply implemented within the ripper.
  • Auto-Update modules have been added for quick fixes & patches.
  • Fixed .JPG, .JPEG, .TGA, .DDS not applying correctly at times on models.
  • Fixed material distribution for big models.
  • Fixed UV maps for blocky models (made with BlockBench).
  • Fixed incorrect metalness/specular value for HQ car models.
SketchfabPlugin changes & fixes
  • Implemented new animation & rig logic for smoother conversions.
  • Updated old code and removed unnecessary functions.
  • Added auto-update modules for quick fixes while converting models on the fly.
  • Improved speed and removed the annoying pop-ups and random mouse clicks while converting textures.
  • Fixed an annoying progress bar bug where it would go backwards randomly when downloading a collection.
  • Now communicates directly with all of the other mandatory tools like the sfConfig Updater and the Unscrambler.
GET THE RIPPER FROM HERE
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.


Новое сентябрьское обновление БЕСПЛАТНО для всех!!

Обновлен Unscrambler
  • Теперь можно получать текстуры в формате HQ (8K) с нескольких серверов.
  • Улучшена точность при загрузке небольших текстур. Можно использовать все текстуры, включая текстуры размером 32x32.
  • Повышена точность при загрузке больших текстур, благодаря поиску их на 4 новых дополнительных серверах.
  • Значительно оптимизирована логика расшифровки, изменена большая часть компонентов и начат код с нуля, что привело к созданию гораздо более чистого и компактного кода.
Улучшено обновление sfConfig
  • Наконец-то добавлен сервер sfConfig, который теперь имеет 2 способа проверки токена на случай выхода нового обновления Sketchfab.
  • выборка ключа 2 выполняется намного быстрее, чем раньше, и обновления не требуются, поскольку теперь все встроено.
  • В ripper реализовано более глубокое внедрение.
  • Добавлены модули автоматического обновления для быстрого исправления ошибок и патчей.
Исправлены текстуры и материалы
  • Исправлены ошибки, связанные с неправильным использованием файлов .JPG, .JPEG, .TGA, .DDS на моделях.
  • Исправлено распределение материалов для больших моделей.
  • Исправлены УФ-карты для блочных моделей (сделанные с помощью BlockBench).
  • Исправлено неправильное значение металлическости/зеркальности для моделей автомобилей штаб-квартиры.
Изменения и исправления в SketchfabPlugin
  • Реализована новая анимация и логика настройки для более плавного преобразования.
  • Обновлен старый код и удалены ненужные функции.
  • Добавлены модули автоматического обновления для быстрого исправления ошибок при преобразовании моделей на лету.
  • Увеличена скорость и удалены раздражающие всплывающие окна и случайные щелчки мышью при преобразовании текстур.
  • Исправлена досадная ошибка с индикатором выполнения, из-за которой при загрузке коллекции он случайным образом возвращался назад.
  • Теперь он напрямую взаимодействует со всеми другими обязательными инструментами, такими как sfConfig Updater и Unscrambler.
СКАЧАЙТЕ ПРОГРАММУ-РИППЕР ОТСЮДА
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
 
Последнее редактирование модератором:
Участник
Статус
Оффлайн
Регистрация
21 Сен 2019
Сообщения
1,002
Реакции[?]
183
Поинты[?]
9K
New September update FREE for all!!


  • Can now get really HQ textures (8K), from multiple servers.
  • Better accuracy when downloading small textures. Grabs them all, including 32x32 ones.
  • Better accuracy when downloading big textures, searching them through 4 new additional servers.
  • Heavily optimized the unscrambling logic, changing most parts and starting from scratch, leading to a much cleaner and smaller code.

  • sfConfig server has finally been added, now having 2 methods of token validation in case a new Sketchfab update is released.
  • key2 fetching is done much quicker than before and updates are not required as everything is built-in now.
  • More deeply implemented within the ripper.
  • Auto-Update modules have been added for quick fixes & patches.

  • Fixed .JPG, .JPEG, .TGA, .DDS not applying correctly at times on models.
  • Fixed material distribution for big models.
  • Fixed UV maps for blocky models (made with BlockBench).
  • Fixed incorrect metalness/specular value for HQ car models.

  • Implemented new animation & rig logic for smoother conversions.
  • Updated old code and removed unnecessary functions.
  • Added auto-update modules for quick fixes while converting models on the fly.
  • Improved speed and removed the annoying pop-ups and random mouse clicks while converting textures.
  • Fixed an annoying progress bar bug where it would go backwards randomly when downloading a collection.
  • Now communicates directly with all of the other mandatory tools like the sfConfig Updater and the Unscrambler.


what is this?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
6 Май 2021
Сообщения
9
Реакции[?]
0
Поинты[?]
0
Я уже решил эту проблему
Каким образом?
Любой URL качается с ошибками. Либо модель не докачает, либо без текстур будет
Пока пользуюсь предыдущей версией, там хоть и скрамблит жёстко, но хотя бы качает
 
Сверху Снизу