• MONEY за подписку! Ничего делать не надо совсем, всего-то подписаться на тг одмена и нажать кнопку "Принять участие" в розыгрыше: https://t.me/govthing/7650

Исходник Counter strike 2 base

Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
updated to newer update not sure if thats everything tho since i only just started updating mine
some indexes @ engine_client & netchan are wrong
so here's the newest ones
p.s: also you gotta update CUtlLinkedList as it does not use CUtlMemory anymore
C++:
Expand Collapse Copy
namespace sdk
{
    class INetChannelInfo
    {
    public:

        float get_network_latency()
        {
            return utils::CallVFunc<float, 12U>(this);
        }

        float get_engine_latency()
        {
            return utils::CallVFunc<float, 13U>(this);
        }
    };

    struct cengine_client
    {
        bool in_game()
        {
            return utils::CallVFunc<bool, 36U>(this);
        }

        bool is_connected()
        {
            return utils::CallVFunc<bool, 37U>(this);
        }

        INetChannelInfo* get_net_channel_info(int nSplitScreenSlot = 0)
        {
            return utils::CallVFunc<INetChannelInfo*, 39U>(this, nSplitScreenSlot);
        }

        int get_local_player()
        {
            int nIndex = -1;

            utils::CallVFunc<void, 49U>(this, std::ref(nIndex), 0);

            return nIndex + 1;
        }

    };

} // namespace sdk
 
Последнее редактирование:
some indexes @ engine_client & netchan are wrong
so here's the newest ones
p.s: also you gotta update CUtlLinkedList as it does not use CUtlMemory anymore
C++:
Expand Collapse Copy
namespace sdk
{
    class INetChannelInfo
    {
    public:

        float get_network_latency()
        {
            return utils::CallVFunc<float, 12U>(this);
        }

        float get_engine_latency()
        {
            return utils::CallVFunc<float, 13U>(this);
        }
    };

    struct cengine_client
    {
        bool in_game()
        {
            return utils::CallVFunc<bool, 36U>(this);
        }

        bool is_connected()
        {
            return utils::CallVFunc<bool, 37U>(this);
        }

        INetChannelInfo* get_net_channel_info(int nSplitScreenSlot = 0)
        {
            return utils::CallVFunc<INetChannelInfo*, 39U>(this, nSplitScreenSlot);
        }

        int get_local_player()
        {
            int nIndex = -1;

            utils::CallVFunc<void, 49U>(this, std::ref(nIndex), 0);

            return nIndex + 1;
        }

    };

} // namespace sdk
thanks for that, yeah i noticed the CUtlLinkedList change, im still pretty new to reversing can only get basic stuff
is your schema dumper fixed?
schema dumper been working entire time, the one for my 1 is similar so i would notice, dont mind the the esp checkbox testing layout stuff atm for my own thing
 

Вложения

  • Screenshot 2025-09-14 194422.png
    Screenshot 2025-09-14 194422.png
    788.5 KB · Просмотры: 90
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
some indexes @ engine_client & netchan are wrong
so here's the newest ones
p.s: also you gotta update CUtlLinkedList as it does not use CUtlMemory anymore
C++:
Expand Collapse Copy
namespace sdk
{
    class INetChannelInfo
    {
    public:

        float get_network_latency()
        {
            return utils::CallVFunc<float, 12U>(this);
        }

        float get_engine_latency()
        {
            return utils::CallVFunc<float, 13U>(this);
        }
    };

    struct cengine_client
    {
        bool in_game()
        {
            return utils::CallVFunc<bool, 36U>(this);
        }

        bool is_connected()
        {
            return utils::CallVFunc<bool, 37U>(this);
        }

        INetChannelInfo* get_net_channel_info(int nSplitScreenSlot = 0)
        {
            return utils::CallVFunc<INetChannelInfo*, 39U>(this, nSplitScreenSlot);
        }

        int get_local_player()
        {
            int nIndex = -1;

            utils::CallVFunc<void, 49U>(this, std::ref(nIndex), 0);

            return nIndex + 1;
        }

    };

} // namespace sdk
надеюсь, ты мне объяснишь каким образом индекс у in_game стал 36 вместо 38..
 
random crashes when leaving and connecting
 
Назад
Сверху Снизу