UE5 Asset Interaction With Advanced Locomotion System (ALS v4)

Новичок
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Сен 2020
Сообщения
1
Реакции[?]
14
Поинты[?]
2K
1655916825500.png

V5.0 - V5.2
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.

Трейлер/Trailer:

Проект, добавляющий новые механики и системы в Advanced Locomotion System (ALSv4). Автор - Jacub W.

What's new in version 2.3:
1) added back the grandes system from 4.26 version.
2) New reload animations have been added for individual rifles
3) New more detailed recoil animations
4) New overlay poses prepared for a specific weapon model - Previously, the overlay poses was prapared only for M4A1 rifle model. Now there are several of them.
5) New rifle picking system
6) New sniper rifle system - Now the crosshair is generated by postprocess material. Additionally, has been added a non-linear projectile trajectory , which means that with the distance from the target, the final hit will be lower than the center of the crosshair.
7) New Crosshair for Bow - Previously it was a UI crosshair now it is trajectory prediction just like holding a grenade.
8) New torch lighting system
9) Additive animations prepared for Crawl System (previous ones were not compatible)
10) Added a new overlay poses system specifically for the Crawl System. This makes the pose more natural.
11) Added icons for blueprint assets to make them easier to find and catalogy
12) New control rig used for crawl system - spine adjusts to the ground to simulate lying on the ground (Experimental !!) | Power IK is required

Fixed bugs:
1) Fixed 'anim slot' montages for lay back system
2) Fixed picking up magazines - 'notify event' problem related to "overlay poses" being separated from the new file
3) Overlay poses issues while climbing - Bug related to holding items such as a rifle while climbing
4) More extensive condition to start crawling
5) Fixed bug with holding items when switching overlay - When switching from, for example, Bow to Binoculars the bow became invisible
6) Fixed a bug with dealing damage to AI. The damage was too great

In this version, not all animations will be included in the project. Animations like Stealth Finishers come from the UE4 marketplace - OpenMarketplace In order for it to look like on a video, you need this package, which must later be uploaded to the project (I will present this process in a separate material). Without these animations, the project will run normally.
Additionally, you need the 'Power IK' plugin, which is currently free on the marketplace - OpenMarketplace It needs to be installed on the 4.26 engine.
How to reimport animations form Stealth Finishers Pack to project:

Edit: From this version, please do not edit the animation curves, now you only need to replace the damaged animations with the original ones.
Edit (Ver 2.3): I used other animations from anim pack from marketplace - Ultimate Traversal Anims by RamsterZ. I broke this animations but if you want to import orginal , buy this pack , export choosed animations to fbx and reimport to the project.

This update is fairly modest but adds some new features and improves some other systems.

Update v2.3 V5.0

Update v2.4 V5.0
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Update v2.6 V5.0
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Update v2.8 V5.1
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Update v2.8 V5.2 ( qwert2 )
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.

Update v2.9
Для просмотра содержимого вам необходимо авторизоваться.
 
Последнее редактирование модератором:
Покинул портал. Не писать.
Легенда форума
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Авг 2016
Сообщения
4,379
Реакции[?]
5,580
Поинты[?]
57K
Перенес в раздел UE5.
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
7 Июл 2022
Сообщения
20
Реакции[?]
5
Поинты[?]
3K
Можно личный пожалуйста
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
1 Сен 2021
Сообщения
45
Реакции[?]
23
Поинты[?]
5K
Можно личный?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
23 Сен 2020
Сообщения
40
Реакции[?]
10
Поинты[?]
0
Можно личный пожалуйста 1 реакции не хватает(
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
26 Мар 2022
Сообщения
137
Реакции[?]
4
Поинты[?]
1K
Можно личный пожалуйста?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
25 Июл 2022
Сообщения
13
Реакции[?]
37
Поинты[?]
9K
Последнее редактирование:
Эксперт
Статус
Оффлайн
Регистрация
16 Ноя 2020
Сообщения
1,878
Реакции[?]
2,626
Поинты[?]
231K
Крайне странная и подозрительная эта "версия", в сети болтается уже относительно давненько,
но вот в DefaultGame.ini в ней почему-то прописано:
ProjectName=Interaction With ALSv4 (Ver. 2.0.0)
ProjectVersion=1.9.0

хотя в аналогичном файле для v2.3 было всё логично:
ProjectName=Interaction With ALSv4 (Ver. 2.3.0)
ProjectVersion=2.3.0

и в аналогичном файле для v2.2 было тоже всё логично:
ProjectName=Interaction With ALSv4 (Ver. 2.2.0)
ProjectVersion=2.2.0
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
20 Июл 2020
Сообщения
25
Реакции[?]
22
Поинты[?]
0
Крайне странная и подозрительная эта "версия", в сети болтается уже относительно давненько,
но вот в DefaultGame.ini в ней почему-то прописано:
ProjectName=Interaction With ALSv4 (Ver. 2.0.0)
ProjectVersion=1.9.0

хотя в аналогичном файле для v2.3 было всё логично:
ProjectName=Interaction With ALSv4 (Ver. 2.3.0)
ProjectVersion=2.3.0

и в аналогичном файле для v2.2 было тоже всё логично:
ProjectName=Interaction With ALSv4 (Ver. 2.2.0)
ProjectVersion=2.2.0
Очень странно, но файл IWALS (Version 2.4) UE5.zip - 1 022MБ, а IWALS (Version 2.3) UE5.zip - 845,3 МБ, нужно качать и проверять
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
17 Авг 2021
Сообщения
16
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Версия 2.3 будет работать на UE5?
 
PHP Dev
Забаненный
Статус
Оффлайн
Регистрация
24 Ноя 2020
Сообщения
81
Реакции[?]
34
Поинты[?]
2K
Товары в продаже
1
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Network Replicated ?
 
Начинающий
Статус
Оффлайн
Регистрация
27 Июн 2022
Сообщения
74
Реакции[?]
2
Поинты[?]
0
Можно личный на версию 2.3?
 
Модератор раздела «Unreal Engine»
Модератор
Статус
Оффлайн
Регистрация
12 Авг 2020
Сообщения
3,854
Реакции[?]
2,414
Поинты[?]
273K
Сверху Снизу