Help me, someone, to get the 1.7 version?
Help me, someone, to get the 1.7 version?
Can i get personal pls?
Через ретаргет скелета и анимации. На эту тему множество документации и видео по разным ассетам, в том числе и базовому ALS.Как перса заменить, документацию можно? Что бы при замене анимация была сразу с оружием, а не только idle анимация als
Я прекрасно знаю как это делаеться, просто именно с ALS хрень какая тоЧерез ретаргет скелета и анимации. На эту тему множество документации и видео по разным ассетам, в том числе и базовому ALS.
Там ретаргет нужно делать не на анреаловский скелет простоЯ прекрасно знаю как это делаеться, просто именно с ALS хрень какая то
Я прекрасно знаю как это делаеться, просто именно с ALS хрень какая то
Кури мануалы к своему персу. Думай учись. Подумай как взаимодействовать с animation blueprint ALS "Что бы при замене анимация была сразу с оружием, а не только idle анимация als"Как перса заменить, документацию можно? Что бы при замене анимация была сразу с оружием, а не только idle анимация als
Можно личный пожалуйстаUpdate v1.9 (UE 4.26)
Important information!
In this version, not all animations will be included in the project. Animations like Stealth Finishers come from the UE4 marketplace -Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.In order for it to look like on a video, you need this package, which must later be uploaded to the project (I will present this process in a separate material). Without these animations, the project will run normally.
Additionally, you need the 'Power IK' plugin, which is currently free on the marketplace -Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.It needs to be installed on the 4.26 engine.
How to reimport animations form Stealth Finishers Pack to project:
Edit: From this version, please do not edit the animation curves, now you only need to replace the damaged animations with the original ones.
Project is not replicated!
Attention! This update has quite a few changes to the ALS_BaseCharacterBP code and animation blueprints. Some systems have been compressed for optimization, and unnecessary items (RopeClimbing) have been removed. Currently, the LadderClimbing is not working.Timelines of the DynamicClimbingComponentV2 component has been moved to a new actor - DCS_Timelines.
Main changes:
- Archery system (Max number of arrows in the inventory is 9)
- Possibility to pick up pistols
- Focus on Enemy Actors
- Hands_IK_Ground for more detailed animations (New virtual bones have been added to the skeleton !!!)
- Minor code optimization (reduction of the Tick event, removal of unnecessary variables, converting to functions)
Скрытое содержимое
Можно личный пожалуйста
Можно личный на 4.26 последнюю версию, пожалуйста!
Проект предоставляет различный материал, относящийся к сфере киберспорта, программирования, ПО для игр, а также позволяет его участникам общаться на многие другие темы. Почта для жалоб: admin@yougame.biz