• Я зарабатываю 100 000 RUB / месяц на этом сайте!

    А знаешь как? Я всего-лишь публикую (создаю темы), а админ мне платит. Трачу деньги на мороженое, робуксы и сервера в Minecraft. А ещё на паль из Китая. 

    Хочешь так же? Пиши и узнавай условия: https://t.me/alex_redact
    Реклама: https://t.me/yougame_official

UE4 Asset Interaction With Advanced Locomotion System (ALS v4)

Help me, someone, to get the 1.7 version?
 
UPDATE v 1.8 для V4.26:

Edit: From this version, please do not edit the animation curves, now you only need to replace the damaged animations with the original ones.

Climbing Default Control:

  • Start Hanging = InAir + AxisInput (Default WASD)
  • Drop To Ledge = OnGround + AxisInput + CTRL
  • Short Move L/R = A/D without SHIFT
  • Start Finding Ledge = SHIFT + AxisInput
  • Jump To Next Ledge = SHIFT + AxisInput + SPACE
  • Mantle = SPACE without AxisInput
  • Turn 180 = ForwardAxisInput (Def W) without SHIFT
  • Forward Move FH = SHIFT + ForwardAxisInput
  • EndClimbingMode = CTRL
  • VerticalMovement U/D = ForwardAxisInput
  • Jump Back To Ledge = CorrectCameraRotation + SPACE

In this version, not all animations will be included in the project. Animations like Stealth Finishers come from the UE4 marketplace -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
In order for it to look like on a video, you need this package, which must later be uploaded to the project (I will present this process in a separate material). Without these animations, the project will run normally.

Additionally, you need the 'Power IK' plugin, which is currently free on the marketplace -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
It needs to be installed on the 4.26 engine.

How to reimport animations form Stealth Finishers Pack to project:


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Can i get personal pls?
 
Как перса заменить, документацию можно? Что бы при замене анимация была сразу с оружием, а не только idle анимация als
 
Thanks for that.
 
Как перса заменить, документацию можно? Что бы при замене анимация была сразу с оружием, а не только idle анимация als
Через ретаргет скелета и анимации. На эту тему множество документации и видео по разным ассетам, в том числе и базовому ALS.
 
Через ретаргет скелета и анимации. На эту тему множество документации и видео по разным ассетам, в том числе и базовому ALS.
Я прекрасно знаю как это делаеться, просто именно с ALS хрень какая то
 
Последнее редактирование:
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Можно личный v 1.8 v4.26?
 
Я прекрасно знаю как это делаеться, просто именно с ALS хрень какая то
Как перса заменить, документацию можно? Что бы при замене анимация была сразу с оружием, а не только idle анимация als
Кури мануалы к своему персу. Думай учись. Подумай как взаимодействовать с animation blueprint ALS "Что бы при замене анимация была сразу с оружием, а не только idle анимация als"
[/QUOTE]
 
Обратите внимание, пользователь заблокирован на форуме. Не рекомендуется проводить сделки.
Репликация есть?
 
No replication is not added yet, if he ever will he never promised
 
Update v1.9 (UE 4.26)

Important information!
In this version, not all animations will be included in the project. Animations like Stealth Finishers come from the UE4 marketplace -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
In order for it to look like on a video, you need this package, which must later be uploaded to the project (I will present this process in a separate material). Without these animations, the project will run normally.

Additionally, you need the 'Power IK' plugin, which is currently free on the marketplace -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
It needs to be installed on the 4.26 engine.

How to reimport animations form Stealth Finishers Pack to project:


Edit: From this version, please do not edit the animation curves, now you only need to replace the damaged animations with the original ones.

Project is not replicated!
Attention! This update has quite a few changes to the ALS_BaseCharacterBP code and animation blueprints. Some systems have been compressed for optimization, and unnecessary items (RopeClimbing) have been removed. Currently, the LadderClimbing is not working.Timelines of the DynamicClimbingComponentV2 component has been moved to a new actor - DCS_Timelines.



Main changes:

- Archery system (Max number of arrows in the inventory is 9)

- Possibility to pick up pistols

- Focus on Enemy Actors

- Hands_IK_Ground for more detailed animations (New virtual bones have been added to the skeleton !!!)

- Minor code optimization (reduction of the Tick event, removal of unnecessary variables, converting to functions)


Пожалуйста, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь, чтобы увидеть содержимое.

 
Последнее редактирование:
Update v1.9 (UE 4.26)

Important information!
In this version, not all animations will be included in the project. Animations like Stealth Finishers come from the UE4 marketplace -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
In order for it to look like on a video, you need this package, which must later be uploaded to the project (I will present this process in a separate material). Without these animations, the project will run normally.

Additionally, you need the 'Power IK' plugin, which is currently free on the marketplace -
Пожалуйста, авторизуйтесь для просмотра ссылки.
It needs to be installed on the 4.26 engine.

How to reimport animations form Stealth Finishers Pack to project:


Edit: From this version, please do not edit the animation curves, now you only need to replace the damaged animations with the original ones.

Project is not replicated!
Attention! This update has quite a few changes to the ALS_BaseCharacterBP code and animation blueprints. Some systems have been compressed for optimization, and unnecessary items (RopeClimbing) have been removed. Currently, the LadderClimbing is not working.Timelines of the DynamicClimbingComponentV2 component has been moved to a new actor - DCS_Timelines.



Main changes:

- Archery system (Max number of arrows in the inventory is 9)

- Possibility to pick up pistols

- Focus on Enemy Actors

- Hands_IK_Ground for more detailed animations (New virtual bones have been added to the skeleton !!!)

- Minor code optimization (reduction of the Tick event, removal of unnecessary variables, converting to functions)

Скрытое содержимое
Можно личный пожалуйста
 
Можно личный, пожалуйста на последний 1,9 update
 
Можно личный на 4.26 последнюю версию, пожалуйста!
 
Назад
Сверху Снизу